تاریخ انتشار: 1399/10/09 15:00
کد خبر: 47448

مددی: نقشه راه استقلال قهرمانی است؛ به شایعات توجه نکنید

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور در تمرین امروز این تیم از محمود فکری حمایت کردند.
مددی: نقشه راه استقلال قهرمانی است؛ به شایعات توجه نکنید

به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد مددی مدیرعامل و اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال در تمرین امروز حضور پیدا کردند.

در بدو ورود آن‌ها، محمود فکری در جمع بازیکنان گفت: ضمن خیر مقدم به آقایان مددی و خلیل‌زاده و تشکر بابت حضورشان در تمرین امروز، مطمئنا حضور شما عزیزان به ما دلگرمی دهد. به امید خدا با تلاش شما و بازیکنان تیم را به بالای جدول می‌رسانیم. مشکلاتی در نحوه بازی داریم ولی مطمئنم که به زودی شرایط ما بهتر می‌شود چون در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم. من به تیمم خیلی امیدوارم و ان‌شاءالله اتفاقات خوب به زودی رقم می‌خورد و دل هواداران شاد می‌شود. من از آقای مددی و خلیل‌زاده بازهم تشکر می‌کنم که امروز کنار ما هستند.

در ادامه احمد مددی مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان و کادرفنی گفت: خوشحالم که امروز در کنار شما هستم و شما را با انرژی و سرحال می‌بینم. ان‌شاءالله با وحدت و اتحاد بین همه ما، بتوانیم کار را به بهترین نحو جلو ببریم. در خصوص مطالبات شما هم در هیات مدیره مصوب شد تا با تامین منابع مالی، خیلی زود به شما پرداختی داشته باشیم.

وی افزود: نکته دیگر اینکه در جلسه دیروز هیات مدیره مصوب شد تا حمایت قاطع همچون گذشته از آقای فکری داشته باشیم. ما از ایشان حمایت می‌کنیم. اعتقاد داریم ایشان می‌تواند استقلال را به روزهای درخشانش برگرداند. نقشه راه ما قهرمانی است. مشکلاتی وجود دارد و ما راجع به این مشکلات در هیات مدیره بحث و گفت‌وگو می‌کنیم. این مشکلات هم از گذشته بوده و ما قطعا با کمک شما می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم. ما سه فینال پیش رویمان است و از شما می‌خواهم تمرکزتان روی پیروزی در این سه بازی باشد و ما هم در کنار شما هستیم. ان‌شاءالله با هدایت آقای فکری به هدفمان که قهرمانی است، می‌رسیم.

در ادامه اسماعیل‌ خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال دقایقی صحبت کرد و گفت: من هم به شما عزیزان خسته نباشید می‌گویم. بحث ما حمایت همه جانبه از شما و آقای فکری است. به شایعات توجه نکنید. عده‌ای که مریض هستند این شایعات را می‌سازند. ما از آقای فکری حمایت می‌کنیم و از شما هم حمایت می‌کنیم. مشکلات شما را هم می‌دانیم و قول می‌دهم که مشکلات به زودی حل می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455g8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مربی جدید به کادرفنی استقلال اضافه نمی‌شود