تاریخ انتشار: 1399/10/11 17:14
کد خبر: 47342

نساجی شکست خورد اما امیدوار کننده بود

نساجی بعد از دو شکست متوالی در برابر سپاهان و مس در برابر پرسپولیس خوب بازی کرد و با کسب یک امتیاز از این بازی امیدوار بود در اهواز هم در برابر فولاد با امتیاز میدان را ترک کند.
 نساجی شکست خورد اما امیدوار کننده بود

وحید فاضلی، سرمربی نساجی در روزی که حامد شیری را در قلب خط دفاعی و محمد مهدی نظری را در خط حمله در اختیار نداشت از مدافع راست خود یعنی سعید بیگی در کنار مجتبی بیژن استفاده کرد و عرفان گل محمدی بازیکن رده سنی جوانان و امید خود را در هم در نوک خط حمله به میدان فرستاد.

نساجی در این بازی روی ضربه ایستگاهی پاتوسی دروازه اش باز شد و یک بار هم تیر دروازه اش به لرزه در آمد اما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در خلق موقعیت موفق عمل کرد به طوریکه اگر سیوهای محسن فروزان نبود نساجی دست کم با نتیجه مساوی میدان را ترک می کرد. محسن فروزان دوبار روی ضربات ایستگاهی در چارچوب را دفع کرد و اوج هنر او مهار موقعیت تک به تک مهرداد بایرامی بود. خروج های این دروازه بان باتجربه که ابتدای فصل قرار به حضورش در تیم نساجی بود روی سانترهای کنار و بازی مستقیم هم بدون نقص بود.

01558457

نساجی در بازی با فولاد تلاش فراوانی برای خلق موقعیت داشت و شوت های بیشتری به سمت دروازه فولاد زد. هر چند تیم میزبان در مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها موفق تر عمل کرد. این می تواند برای نساجی جای امیدواری باشد که در هفته های باقی مانده تا پایان نیم فصل نخست با استفاده از موقعیت طلبی به نتایج بهتری دست پیدا کند و در نهایت به نیمه بالای جدول نزدیک شود. نساجی فصل گذشته هم در دور رفت بازی ها با وجود نمایش های خوبی که داشت خوب امتیاز نمی گرفت اما در دور برگشت به واسطه امتیازاتی که کسب کرد تا رده نهم جدول بالا رفت.  نمایش خوب سعید بیگی در پست مدافع میانی و هم چنین بازی دادن به دو بازیکن جوان یعنی عرفان گل محمدی و علی داوران دستاوردهای نساجی از مسابقه ای بود که برایش امتیاز نداشت اما بدون شک برای کادر فنی تیم امیدوار کننده بود و حالا آنها می توانند نگاه امیدوارانه ای به بازی های آینده داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rew8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاضلی: مرا بزنند، اما با نساجی کاری نداشته باشند