تاریخ انتشار: 1399/10/12 14:39
کد خبر: 47280

پشت‌پرده پنالتی نزدن «منشا» مقابل استقلال

سرمربی تیم گل گهر اجازه زدن پنالتی به گادوین منشا مقابل استقلال را نداد تا در دقایق رو به اتمام دیدار دو تیم بهترین گلزن مسابقات دلخور شود.
پشت‌پرده پنالتی نزدن «منشا» مقابل استقلال

سرمربی تیم گل گهر اجازه زدن پنالتی به گادوین منشا مقابل استقلال را نداد تا در دقایق رو به اتمام دیدار دو تیم بهترین گلزن مسابقات دلخور شود.

در دقایق پایانی بازی دو تیم استقلال و گل گهر و در حالی که تیم میزبان سراپا حمله بود و آبی پوشان تهران با همه وجود به دفاع از اندوخته خود می‌پرداختند، داور به سود تیم گل گهر اعلام ضربه پنالتی کرد. شاید خیلی‌ها و از جمله خود گادوین منشا که بهترین گلزن این فصل از مسابقات لیگ است، انتظار داشتند تا این ضربه پنالتی توسط اوی به ثمر برسد. منشا حتی با برداشتن توپ برای زدن دهمین گل فصلش آماده می‌شد اما با تصمیم عجیب قلعه نویی زننده پنالتی تغییر کرد تا احمد رضا زنده روح پشت این ضربه قرار بگیرد.

این تصمیم باعث شد ابتدا منشا دلخور شود و تا دقایقی دلخوری‌اش را در زمین نشان دهد و سپس امیر قلعه نویی نسبت به منشا واکنش نشان داد تا مهاجم تیمش سکوت کند.

پیگیری خبرنگار مهر در خصوص تغییر پنالتی زن مشخص کرد قلعه نویی احساس کرد منشا برای گل زدن به استقلال سرشار از انگیزه است و تاحدودی هم با بازیکنان این تیم کُری دارد و ممکن است این عوامل باعث شود تا او پنالتی را از دست بدهد. قلعه نویی به منظور بالا بردن ضریب شانس در گل شدن این پنالتی، تشخیص داد احمد رضا زنده روح که یکی از بهترین پنالتی زن سالهای اخیر لیگ برتر است پشت این ضربه قرار گیرد.

زنده روح فصل گذشته را با تیم ماشین سازی شروع کرد و در نیم فصل حضورش در این تیم ۶ بار برای این تیم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که هر ۶ پنالتی را گل کرد و در نیم فصل دوم به گل گهر منتقل شد و دو بار هم برای این تیم پنالتی را تبدیل به گل کرد.

این هافبک دفاعی که خیلی‌ها او را مطمئن‌ترین پنالتی زن فعلی لیگ برتر می‌دانند در دقایق پایانی دیدار مهم و حساس گل گهر مقابل ماشین سازی که در تبریز برگزار شد و در حالی که بازی با نتیجه صفر-صفر مساوی پیش می‌رفت پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا اولین پنالتی این فصل خود را برای گل گهر تبدیل به گل کند. برای همین در دقیقه ۷۸ دیدار تیمش مقابل استقلال با تصمیم قلعه نویی به جای منشا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا فارغ از حاشیه‌ها به راحتی این پنالتی را به گل تبدیل کند.

دیدار استقلال و گل گهر در چارچوب هفته نهم لیگ برتر روز چهارشنبه در سیرجان برگزار شد که در این دیدار شاگردان فکری موفق شدند در دیداری جذاب و نزدیک میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و به صدر جدول رقابتهای لیگ برتر برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emdgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر