تاریخ انتشار: 1399/10/12 15:25
کد خبر: 47274

ذوب‌آهن در حال رسیدن به رکورد تساوی

شاگردان رحمان رضایی هشت مسابقه‌ در لیگ بیستم انجام داده‌اند، اما هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.
ذوب‌آهن در حال رسیدن به رکورد تساوی

احتمالا گر خود ذوب‌آهنی‌ها در مورد دلیل این ناکامی پرسیده شود، آنها به اتفاقات داوری هفته‌های اول برابر دو تیم فولادخوزستان و ماشین سازی تبریز اشاره می‌کنند؛ جایی که آنها در دیدار هفته اول برابر شاگردان جواد نکونام با یک تصمیم اشتباه و اعلام پنالتی برای خطایی که پشت محوطه جریمه رخ داده بود، پیروزی 2 بر 1 را با تساوی 2 بر 2 عوض کردند و یک هفته بعد‌تر نیز در مقابل ماشین سازی از دقیقه 2 با اشتباه داور 10 نفره شدند و در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکردند.

در ادامه این تیم مقابل پیکان با نتیجه یک بر یک در اصفهان متوقف شود و در هفته چهارم در آبادان با یک گل شکست خورد. از این بازی به بعد که بحران تعداد مبتلایان به ویروس کرونا گریبن سبزپوشان اصفهانی را گرفت و آنها با تیمی نصفه و نیمه مقابل شهرخودرو صف آرایی کردند و با دو گل در این مسابقه خانگی شکست خوردند. دو تساوی مقابل استقلال و گل گهر در ورزشگاه فولادشهر از دیگر نتایج قابل توجه شاگردان رحمان رضایی بود و آنها موفق شدند از دو تیم قدرتمند لیگ نوزدهم دو امتیاز بگیرند.

درنهایت با تمام حواشی‎‌ای که دیدار برابر پرسپولیس برای ذوب‌آهن و شاگردان یحیی گل‌محمدی در اختیار داشت، این مسابقه معوقه هفته ششم روز گذشته برگزار شد و سبزپوشان اصفهانی در دقیقه 90 ضربه مهلکی به تیم میزبان در ورزشگاه آزادی زدند و در این مسابقه هم سومین امتیاز متوالی را اینبار با تساوی مقابل فینالیست آسیا به حساب خودشان واریز کردند.

حالا شاگردان رحمان رضایی با کسب 6 تساوی از هشت مسابقه اخیر، تنها سایپا را با 7 تساوی از این حیث بالاتر از خودشان می‌بینند؛ رکوردی که به نظر می رسد با ادامه نمایش های فعلی این دو تیم، رقابت شدیدی را میان آنها در هفته های آینده ایجاد خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2776qn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست در دست هم دهیم تیم خاص را کنیم قهرمان