تاریخ انتشار: 1399/10/12 16:36
کد خبر: 47264

ابراهیمی: استقلالی‌ها باور نمی‌کردند اینقدر تحت فشار باشند

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که شاگردان محمود فکری باور نمی‌کردند که مقابل تیم سیرجانی تحت فشار زیادی قرار بگیرند.
ابراهیمی: استقلالی‌ها باور نمی‌کردند اینقدر تحت فشار باشند

علیرضا ابراهیمی درباره شکست 2 بر یک گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال اظهار داشت: وقتی با بازیکنان و مربیان استقلال صحبت می‌کردیم، آنها باور نمی‌کردند اینقدر تحت فشار باشند و این تیم یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خود را انجام داد. فکر نمی‌کنم استقلال دیگر با چنین بازی سختی مواجه شود. بدشانسی ما بود که موقعیت‌های زیادی ساختیم و خوب بازی کردیم، اما نتوانستیم حداقل یک امتیاز هم بگیریم.

«باید چهار یا پنج گل در این مسابقه به ثمر می‌رساندیم.»، وی در مورد ضربه خوردن تیمش از اشتباهات فردی، این جمله را بیان و تصریح کرد: اگر اشتباهات فردی نباشد، فوتبال زیبا نمی‌شود و جذابیت این ورزش به همین چیزهاست. یک روز علیرضا حقیقی 10 واکنش نشان می‌دهد و یک روز نیز چنین اتفاقاتی می‌افتد. البته فکر می‌کنم پنالتی اول درست نبود و بازیکن استقلال هم این را گفت. برخوردی میان بازیکنان رخ نداد و داور پشت دروازه اشتباه کرد.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد سقوط دو پله‌ای این تیم از صدر جدول به تسنیم گفت: صدر جدول تا پایان لیگ تغییرات زیادی می‌کند و ما هم تنها یک امتیاز تا صدر جدول فاصله داریم. این شکست باعث می‌شود بازیکنان ما هوشیارتر شوند و به موقع بود. اینکه یک تیم بخواهد صدرنشینان را تعقیب کند، خیلی بهتر است تا سایر تیم‌ها به دنبال تعقیب آن تیم باشند و قهرمانی راحت‌تر رقم می‌خورد.

ابراهیمی درباره اینکه قلعه‌نویی گفته بود بازیکنان تیمش نگرش بالایی ندارند و به این باور نرسیده‌اند که می‌توانند شگفتی‌ساز باشند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما از بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم شناخته‌شده‌تر هستند و بحث شگفتی در میان نیست. بحث قلعه‌نویی این است که بازیکنان باید شخصیت خود را بزرگ کنند تا در صدر جدول بمانیم و صدرنشینی ما به یک یا دو هفته محدود نباشد. باید شخصیت خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم.

وی در مورد تقدیر فرمانده بسیج سیرجان از او به خاطر استفاده از پیراهن مزین به تصویر شهید قاسم سلیمانی در تمامی دیدارهای گذشته بیان کرد: به دنبال این نبودم که از من تقدیر کنند و هدف دیگری داشتم. یک سال است پیراهن حاج قاسم را می‌پوشم و دوست نداشتم چنین اتفاقی بیفتد. من در جایگاهی نیستم که مقام حاج قاسم را توصیف کنم و بهتر است چیزی نگویم. من همیشه این پیراهن را می‌پوشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbm5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیمی در گفت وگو با فرتاک ورزشی: بازی در سپاهان را خیلی دوست دارم