تاریخ انتشار: 1399/10/12 17:24
کد خبر: 47259

نصرتی: انگیزه لازم در پرسپولیس وجود ندارد

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: این تیم با از دست دادن جام لیگ قهرمانان آسیا انگیزه لازم را ندارد.
نصرتی: انگیزه لازم در پرسپولیس وجود ندارد

محمد نصرتی درباره توقف تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و در زمان مناسبی هم به گل رسید. حتی می‌توانست در همان نیمه با به ثمر رساندن یکی دو گل دیگر کار را تمام کند اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم ورق با تدابیر رحمان رضایی برگشت و ذوب آهن کاملا مسلط بود. با توجه به حفظ توپ و مالکیت خود می‌توانست به پیروزی هم برسد اما در نهایت بازی مساوی تمام شد.

وی افزود: میلاد جهانی در این مسابقه مثل همیشه عملکرد خوبی داشت و کادرفنی ذوب آهن با به زمین فرستادن حسین شنانی و ایوان مارکوویچ قدرت خط حمله و جناحین خود را بالاتر برد. حتی در دقایق اضافی بازی در یک ضدحمله موقعیت چهار به دو نصیب این تیم شد که با تعلل عرفان پور افراز از دست رفت. به هرحال در فوتبال اگر از موقعیت استفاده نکنید به مشکل می خورید و برای پرسپولیس هم این اتفاق رخ داد.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به عملکرد مهاجمان این تیم عنوان کرد: به نظر من عملکرد مهدی عبدی خوب بوده و کسی توقع نداشت وی خود را به مهاجم اول پرسپولیس تبدیل کند. باید به این بازیکن فرصت داد اما آرمان رمضانی تاکنون نتوانسته انتظارها را برآورده کند. البته باید به این مهاجم هم مثل عبدی بیشتر فرصت و اعتماد به نفس داد تا بیشتر بتواند به پرسپولیس کمک کند.

نصرتی درباره دلیل عقب نشینی تیم پرسپولیس در نیمه دوم گفت: شاید بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند همان یک گل را حفظ کنند اما انرژی موجود در تیم ذوب آهن به ویژه نفرات جایگزین آن سبب شد رو به جلو حرکت کنند. انگیزه تیم رحمان رضایی برای دیدار با نایب قهرمان آسیا خیلی بالا بود و همین امر کمک کرد بازی را برگردانند. اگر در ضد حملات شان دقت می‌کردند می توانستند برنده شوند.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس پس از جدایی بشار رسن در بحث حفظ مالکیت و‌ انتقال توپ با مشکل مواجه شده است، عنوان کرد: درباره جدایی بشار باید بگویم واقعا حیف شد که مدیریت قبلی و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس با عملکرد ضعیف شرایطی را به وجود آوردند که این بازیکن به راحتی جدا شود اما تیم پرسپولیس در قالبی تاکتیکی جا افتاده و مطمئنا یحیی گل محمدی و دستیارانش به زودی جای خالی بشار را پر می‌کنند.

بازیکن اسبق پرسپولیس تصریح کرد: با این وجود موضوعی که در بازی روز گذشته خیلی به چشم آمد انگیزه مضاعف تیم ذوب آهن بود و شاید بازیکنان پرسپولیس با از دست دادن قهرمانی آسیا آن انگیزه لازم را نداشته باشند. سطح این مسابقات، امکانات و توجه به آن از لیگ ایران ایران بیشتر است و برنده نشدن مقابل اولسان و کسب جام در مجموعه پرسپولیس دلسردی ایجاد کرده است. بعد از بازی با تیم کره ای هم گفتم اگر جای گل محمدی بودم برای چند دیدار از نفرات جوانی استفاده می کردم که کمتر بازی کرده اند. البته این تصمیم من است و با توجه به محدودیت بازیکنان باکیفیت هم کار یحیی را سخت می کند.

نصرتی درباره تاثیر اخراج سعید آقایی در به تساوی کشیده شدن نتیجه این مسابقه گفت: قطعا باید بازیکنان باتجربه ای مثل سید جلال، کنعانی زادگان و لک پس از این اتفاق بازیخوانی می کردند تا با اخراج آقایی چنین اتفاقی رخ ندهد و تیم با خالی شدن دفاع چپ خود بلافاصله گل دریافت نکند. البته من در صحنه اخراج سعید بزرگ نمایی حامد لک را خیلی موثر می دانم. در آن لحظه عبدالله حسینی به دروازه بان پرسپولیس برخورد نکرد و وقتی حامد به آن حالت به خود پیچید، آقایی با بازیکن حریف وارد درگیری شد.

«یک شب قبل برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن رامین رضائیان در لایو اینستاگرامی اش از علاقه خود برای بازگشت به پرسپولیس با وجود شرایط قراردادی خود با تیم الدحیل توضیحاتی ارائه داد و علیرضا بیرانوند هم کامنتی را در این لایو منتشر کرد. پس از توقف پرسپولیس مباحث زیادی درباره تاثیر این موضوع در تساوی با ذوب آهن مطرح شد» وی درباره این امر توضیح داد: لایو رامین کوچک ترین تاثیری روی بازی روز گذشته پرسپولیس نداشت و نباید این موضوع را به تساوی با ذوب آهن ربط داد.

مدافع اسبق سرخ پوشان ادامه داد: البته من حرکت رضائیان را هم حرفه ای نمی‌دانم زیرا دلیلی ندارد یک بازیکن در این سطح وقتی با باشگاهی فوق العاده حرفه‌ای مثل الدحیل قطر قرارداد دارد از ابراز تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس صحبت کند، این کارها خوب نیست. رضائیان باید با تمام تعهد برای الدحیل تلاش کند و به تصمیم این باشگاه برای حضور قرضی‌اش در یک تیم دیگر قطری احترام بگذارد. در نهایت هر وقت قراردادش با الدحیل تمام شد، می‌تواند روی بازگشت به پرسپولیس آن هم در صورت تشخیص و درخواست کادرفنی این تیم تمرکز کند.

نصرتی تصریح کرد: پرسپولیس تیم کاملی است و با به وجود آمدن انگیزه و تدابیر کادرفنی‌اش به سرعت به همان حالت قبلی خود باز می‌گردد. قطعا هم این انگیزه با توجه به حمایت هواداران به دست می‌آید. جدول رقابت‌ها هم نزدیک است و می تواند با برتری در دیدارهای عقب افتاده‌اش بار دیگر به صدر و جمع مدعیان بازگردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqkeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصرتی: پرسپولیس نیاز به مهاجم شش‌دانگ دارد