تاریخ انتشار: 1399/10/13 21:33
کد خبر: 47196

تکذیب محرومیت ۱۰روزه میلیچ

مسئولان استقلال محرومیت ۱۰روزه هرویه میلیچ را تکذیب کردند.
تکذیب محرومیت ۱۰روزه میلیچ

مدافع کروات استقلال طی دو سه روز گذشته تجربه حواشی متعددی را داشته است. او بعد از دیدار استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد که طی آن به نیمکت نشینی اعتراض کرد و همین مساله به مذاق محمود فکری سرمربی آبی پوشان خوش نیامد.

از این رو فکری مدافع کروات تیمش را از حضور در تمرینات منع کرد و در اختیار باشگاه قرار داد. میلیچ هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد نمی‌تواند این مساله را قبول کند اما در تمرین امروز استقلال هم غایب بود و وضعیتش روشن نیست.

در این خصوص این مدافع کروات باید در جلسه ای با مسئولان باشگاه برگزار کند تا درباره‌اش تصمیم‌گیری شود. مدیران باشگاه استقلال اما رسیدگی به وضعیت میلیچ را به بعد از مسابقه با‌آلومینیوم موکول کرده اند.

درباره ستاره کروات استقلال گفته می‌شدکه او 10 روز از حضور در تمرینات منع شده اما مسئولان باشگاه این مساله را تکذیب و اعلام کردند که باید بعد از حضور او در جلسه انضباطی تکلیفش روشن شود.

با این تفاسیر میلیچ در بازی آینده استقلال مقابل آلومینیوم غایب است تا بعد از این مسابقه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کند. احتمالا او بعد از مسابقه آینده با جریمه نقدی به تمرینات برگردد و کارش را برای مسابقه دربی با پرسپولیس از سر بگیرد اما برای اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر اظهارنظر رسمی مدیران استقلال باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4558bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میلیچ: به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم