تاریخ انتشار: 1399/10/14 11:28
کد خبر: 47149

هخامنش: همه تیمهای لیگ تیم سابق من‌اند!

آیا بازیکنان تراکتور از کار با مسعو شجاعی راضی‌اند؟ هخامنش،مدافع بلندقامت این تیم که پاسخش کاملا مثبت است.
 هخامنش: همه تیمهای لیگ تیم سابق من‌اند!

وفا هخامنش پیش از  دیدار با ذوب آهن به خبرنگار ما گفت : ذوب‌آهن یک تیم بزرگ و ریشه دار در ایران است البته دو سال است که نتایج خوبی نگرفته ولی این موضوع چیزی از ارزش‌های ذوب آهن کم نمی کند . تیمی است که سازماندهی خیلی خوبی دارد و رزومه اش خیلی خوب است و این موضوع باعث می شود هیچ موقع به عنوان تیم ضعیفی شناخته نشود حتی اگر نتیجه نگیرد ‌. نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت چون در خانه خودشان بازی می کنند و این موضوع باعث می شود تیم خطرناک تر هم باشند و چند بازی قبلی آنها را که دیده ایم ‌تیم خیلی خوبی هستند و بازی های با کیفیتی انجام دادند ولی نتایج آن طور که باید رقم نخورده است .با تمام قوا به اصفهان می رویم تا بتوانیم نتیجه کامل را بگیریم و یک بازی خیلی خوب انجام دهیم و این روند رو به رشد را ادامه دهیم و بتوانیم با بازی های خوب مان نتایج خیلی خوب هم کسب کنیم تا در جدول شرایط خودمان را بهتر کنیم.

 

او در خصوص اینکه در اصفهان مقابل تیم سابقش قرارمیگیرد ادامه داد : آنقدر در این چند سال تیم عوض کردم که همه تیم ها تیم سابق من هستند (می خندد ) به شخصه  تیم ذوب‌آهن را دوست دارم و کادر مدیریتی خیلی خوبی بالا سر  تیم هستند و همیشه از ثبات خوبی برخوردار است تیم ذوب آهن هم مثل تیم تراکتور ریشه دار است و این تیم همیشه دوست داشتنی است .

 

این بازیکن در خصوص اینکه تراکتور چند ذوب آهنی سابق دارد گفت  : اکبر ایمانی ، حمید بوحمدان و هادی محمدی بازیکنانی بودند که قبلا در تیم ذوب‌آهن بازی کردند و انشالله که این شناخت قبلی باعث شود این موضوع نقطه قوت ما شود تا بتوانیم نتیجه خوبی را در آنجا که کسب کنیم.

 

بازیکن تراکتور در خصوص اینکه در دو بازی اخیر  نتوانستند با مسعود شجاعی نتیجه بگیرند گفت : تیم ما از نظر بازی و فنی رشد خیلی چشمگیری داشته است . ما واقعا یک فوتبال مالکانه بازی میکنیم  و از  بالا تیم ها را پرس می کنیم و واقعا روی آن ها فشار می آوریم . دو بازی اول توپ های ما تبدیل به گل شد و در دیدار با صنعت نفت آبادان می توانستیم پیروز میدان شویم ولی روی دو اشتباه خودمان گل خوردیم و اشتباهی بوده که همه تیم انجام دادند و نمی توان گفت فرد خاصی این کار را کرده است . وقتی تیم می بازد یعنی همه تیم اشتباه کرده است در بازی با شهر خودرو هم موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی توپ‌های ما درون دروازه جای نگرفت. وقتی اصول یک کار درست باشد نتیجه همراه آن خواهد آمد. ما همین روند را حفظ کنیم می توانیم نتیجه بگیریم و انشالله که تداوم داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3669nz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود شجاعی: برادرم می‌خواهد فوتبال بازی کند