تاریخ انتشار: 1399/10/15 11:11
کد خبر: 47073

رحمتی: سایپا فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد

مربی تیم سایپا گفت: شهر خودرو بسیار تیم خوب و قابل احترامی است به نظرم هر دو تیم برای سه امتیاز به میدان خواهند آمد چون یک امتیاز به درد هیچ‌یک از دو تیم نخواهد خورد.
رحمتی: سایپا فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص شرایط تیم فوتبال سایپا، اظهار داشت: روند فنی و خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. ما سبکی را بازی می‌کنیم که توپ و میدان را در اختیار داریم و تیم حریف را وادار به واکنش می‌کنیم. به نظرم سایپا مخصوصا در این چند دیدار اخیر زیبا بازی کرده است.

وی ادامه داد : تیم ما تا به اینجا هفت مساوی داشته است که حداقل سه مساوی از آنها باید با پیروزی ما به پایان می‌رسید اما کم‌تجربگی و عدم دقت در ضربات آخر باعث شد که این بازی‌ها با تساوی به پایان برسد.

مربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: ما محسن مسلمان را در این چند هفته به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. محسن بازیکن بسیار باهوشی است اما قطعا جوانان بسیار خوبی داریم که می‌توانند جای مسلمان را پر کنند.

وی در پایان در خصوص دیدار تیمش با شهرخودرو خاطرنشان کرد: شهرخودرو بسیار تیم خوب و قابل احترامی است. به نظرم هر دو تیم برای سه امتیاز به میدان خواهند آمد، چون یک امتیاز به درد هیچ‌یک از دو تیم نخواهد خورد و بازی زیبایی خواهد شد و قطعا ما برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366979

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری سرمربیان سایپا و نفت آبادان اعلام شد