تاریخ انتشار: 1399/10/16 13:23
کد خبر: 46976

سیامک نعمتی برای دربی تست می‌شود!

در آستانه مسابقه حساس پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی تهران شنیده می‌شود سرمربی قرمزها تصمیم گرفته است در مقابل دیگر تیم اصفهانی نیز از سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی استفاده کند.
سیامک نعمتی برای دربی تست می‌شود!

کادر فنی پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی معتقدند مهدی شیری هنوز از لحاظ روحی و روانی آماده قرارگرفتن در ترکیب اصلی این تیم نیست. بنابراین این بازیکن خوش‌اخلاق در دیدار حساس امروز (‌سه شنبه) برابر سپاهان اصفهان ذخیره خواهد بود.

در فینال حساس لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس درحالی که با نتیجه یک - یک کار را برابر اولسان کره‌جنوبی پیش می‌برد یک اشتباه عجیب و باورنکردنی از مهدی شیری باتجربه باعث شد تا پنالتی نصیب حریف شود و در نهایت نیز سرخپوشان این بازی را با حساب ۲ بر یک به حریف خود واگذار کردند. شیری که از دقایقی بعد از بازی ‌در فضای مجازی با انتقادات تندی از سوی هواداران پرسپولیس و البته ترول‌هایی از سوی دیگر هواداران فوتبالی مواجه شد امیدوار بود با پشت‌سر گذاشتن این روزهای سخت بتواند روحیه خود را برای ادامه مسابقات به دست بیاورد. در اولین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر پس از بازگشت به ایران، مهدی شیری نزدیک بود باز هم کار دست تیمش بدهد. شیری در دقیقه ۶۸ بازی با وجود نامناسب بودن چمن ورزشگاه وطنی برای ارسال پاس‌های زمینی، پاس رو به عقبی برای حامد لک فرستاد که توپ در بین راه ‌گیر کرد، تا زامهران بازیکن نساجی صاحب توپ شده و به سمت دروازه حرکت کند، در حالی که این اشتباه می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما عملکرد خوب سیدجلال حسینی در کنار حامد لک مانند گل دوم نساجی شد.

اشتباه مهدی شیری می‌توانست در این بازی باز هم به ضرر شاگردان یحیی گل‌محمدی و او تمام شود اما سیدجلال حسینی و حامد لک مانع این اتفاق تلخ شدند. همین اشتباه باعث شد یحیی گل‌محمدی در دیدار با ذوب‌آهن از سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی تیمش استفاده کند. حالا در آستانه مسابقه حساس پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی تهران شنیده می‌شود سرمربی قرمزها تصمیم گرفته است در مقابل دیگر تیم اصفهانی نیز از سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی استفاده کرده و مهدی شیری را روی نیمکت ذخیره‌ها بنشاند. این دیدار به نوعی پیش‌بازی دربی هم محسوب می‌شود. بازی نفسگیر پرسپولیس برابر استقلال قرار است روز دوشنبه ۲۲ دی جاری برگزار شود و به احتمال ۹۹ درصد سیامک نعمتی مدافع چپ یحیی گل‌محمدی در این پیکار خواهد بود. نعمتی فوتبالیست توانا و رو به جلویی است که درخط هافبک هم فوق‌العاده است اما امروز (‌سه‌شنبه) برای بازی کردن در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس در دربی تست خواهد شد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gdro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه سیامک نعمتی به رقبای پرسپولیس