تاریخ انتشار: 1399/10/18 17:43
کد خبر: 46821

اختر: کسب امتیاز برای استقلال مهم‌تر است

مهاجم و پیشکسوت استقلال می گوید اگر قرار باشد بین بازی زیبا و کسب امتیاز یکی را انتخاب کند، او ترجیح می دهد تیمش امتیازات را بدست بیاورد.
 اختر: کسب امتیاز برای استقلال مهم‌تر است

 ادموند اختر مهاجم سابق استقلال و پیشکسوت این تیم در حاشیه برگزاری بازی دوستانه پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران در مورد دربی تهران گفت که هیچ بازیکن، مربی یا مسئولی نمی تواند بگوید ما از پیش برنده یا بازنده شهرآورد تهران هستیم.

اختر در گفتگو با خبرنگاران در مورد شرایط فعلی استقلال گفت: من بارها گفته ام در حال حاضر، استقلال بهترین نتایج در این 5 ، 6 سال اخیر تا هفته هشتم را کسب کرده است. شاید استقلال زیبا بازی نکند در حالیکه زیبا بازی کردن به درد استقلال و هواداران این تیم نمی خورد. در حال حاضر، کسب امتیاز برای استقلال مهم است و مقامی که سالهاست به دست نیاورده ایم.

محمود فکری از جنس استقلال است و بازیکن و کاپیتان این تیم بوده است. حتی کادرفنی این تیم نیز کاملا استقلالی هستند و سابقه سرمربیگری این تیم را دارند. ما می دانیم فکری دیر به استقلال اضافه شد و بازیکنانی که این تیم در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرد، قبل از آمدن فکری بود.

وی ادامه داد: شاید فکری نصف این بازیکنانی که به استقلال آمده اند را جذب نمی کرد. نمی گویم که بازیکنان جذب شده، بی کیفیت هستند بلکه هر مربی برای خودش فلسفه ای دارد و براساس افکار و تاکتیک مدنظرش بازیکن جذب می کند. به هر حال تاکنون امتیازات خوبی را بدست آورده ایم و در صدر جدول قرار داریم. زیبا بازی کردن خوب است ولی اگرقرار باشد بین زیبا بازی کردن و کسب امتیاز یکی را انتخاب کنیم، من به عنوان یک هوادار و پیشکسوت استقلال، کسب امتیاز را ترجیح می دهم. امیدوارم زیبا بازی کردن استقلال از بازی دربی شروع شود و با ارائه یک بازی زیبا 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم و تا انتهای فصل در صدرجدول بمانیم.

اختر در مورد دربی تهران گفت: بازی استقلال و پرسپولیس با تمام دیدارهای ایران فرق می کند. هیچ بازیکن، مربی یا مسئولی نمی تواند بگوید ما از پیش برنده یا بازنده هستیم و هیچ تیمی نمی تواند بگوید ما چون شرایط خوبی در جدول داریم، می توانیم بازی را برنده شویم.

وی ادامه داد: من بارها تجربه حضور در دربی را دارم با بدترین تیم هایی که داشتیم و همه فکر می کردند خیلی راحت بازی را واگذار می کنیم، دربی را برنده شدیم و با بهترین تیمی که در اختیار داشتیم و همه فکر می کردند استقلال خیلی راحت برنده می شود، نزدیک بود از پرسپولیس شکست بخوریم و در نهایت به تساوی رسیدیم. امیدوارم بازیکنان استقلال درک این بازی را داشته باشند و فقط به فکر دلخوش کردن هواداران باشند.

اختر در مورد اوضاع خط حمله استقلال و تقابل با خط دفاعی پرسپولیس گفت: خط حمله استقلال فوق العاده قوی است و ارسلان مطهری بازیکن با کیفیتی بوده است و از زمان حضور در استقلال بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است. مهدی قایدی هم بازیکن توانمندی است که سال گذشته از بازیکنان تأثیرگذار این تیم بوده است.

وی ادامه داد: استقلال تا قبل از امسال خیلی به دیاباته و قایدی وابسته بود. دیاباته بازیکن با کیفیتی است ولی هنوز نتوانسته به تیم کمک کند. او بازیکن بلند قدی است که باید 100 درصد آماده باشد تا بتواند به تیمش کمک کند. او بارها مصدوم شده و خیلی به استقلال ضرر زده است. اگر قرار است کادرفنی از دیاباته استفاده کند، امیدوارم در دربی کیفیت فنی اش را نشان دهد و بهترین بازیکن زمین باشد و 8 هفته ای که بازی نکرده است را جبران کند.

اختر در مورد دربی گفت: هر بازیکنی که به استقلال می پیوندد، آرزو دارد در دربی بازی کند و هر بازیکنی نیز آرزو دارد در دربی گلزنی کند تا در دل هواداران جا باز کند و لذت آن را ببرد نه اینکه صرفا به فکر خودش باشد. همه بازیکنان استقلال توانمند هستند و امیدوارم به فکر تیم باشند و قسمت هر کدام از بازیکنان بود، گلزنی کنند که باعث خوشحالی هواداران می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xep9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی در اندازه‌ای نیست که استقلال بخواهد نازش را بکشد