تاریخ انتشار: 1399/10/20 09:12
کد خبر: 46722

تنها دنبال احقاق حقوق حقه تیم ذوب‌آهن هستیم

تنها دنبال احقاق حقوق حقه تیم ذوب‌آهن هستیم

به گزارش روابط عمومی باشگاه سیدتقی گلستانه سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در مصاحبه با خبرگزاری فرتاک ورزشی، سرمربی تیم مهرام گفت:

پس از مطرح کردن مسایل عجیب از طرف سر مربی تیم مهرام برای شفاف نمودن برخی ابهامات بویژه برای هواداران عزیز باید عرض کنم: رفتار کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن در طول مسابقه و بعد از آن نسبت به تیم مهرام و کادر داوری کاملاً محترمانه بوده و اعتراض ما بعد از بازی صرفاً  به اشتباهات  داوری بوده است که اگر اعتراض به داور بازی اتهام یا توهین به تیم مقابل است پس همه اعتراضات مربی مهرام به داوران در سرتاسر بازی اتهام و توهین به ما بوده است.

 سوت های اشتباه  آخر بازی آنقدر واضح و مشخص بود که تعجب می کنم چرا مربی مهرام با مصاحبه های روزانه خود سعی در به حاشیه بردن مسائل دارد. ایشان می‌گویند در مقام دفاع ازتیم‌شان صحبت می‌کنند ،ما به داوران اعتراض داریم که ظاهراً نباید در تیم مهرام باشند. شاید این مربی جوان به این مصاحبه ها نیاز داشته باشد. تیم ذوب‌آهن آنقدر بزرگ و ریشه دار است که نیاز به مظلوم‌نمایی ندارد ما تنها دنبال احقاق حقوق حقه تیم ذوب‌آهن هستیم. تیم مهرام برای ما قابل احترام بوده و هست . همیشه به احترام متقابل و بازی جوانمردانه  اعتقاد راسخ داشته و خواهیم داشت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yopjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته دهم لیگ برتر| ادامه ناکامی‌های ذوب‌آهن