تاریخ انتشار: 1399/10/21 12:16
کد خبر: 46644

استادیوم شهید وطنی دیگر استخر نیست

نساجی بعد از دو بازی در برابر تیم های فولاد و پیکان بار دیگر به استادیوم شهید وطنی برمی گردد و در این استادیوم میزبان تیم صنعت نفت خواهد بود.
استادیوم شهید وطنی دیگر استخر نیست

آخرین بازی که نساجی در استادیوم شهید وطنی به میدان آمد در بازی با پرسپولیس بود که به دلیل بارش باران زمین تبدیل به استخر شده بود. با این حال هر دو تیم بازی خوبی از خود به  نمایش گذاشتند. این بازی جدا از یک گل برای دو تیم صحنه های خطرناک و حتی تک به تک هم داشت. این موقعیت در اختیار فرزاد زامهران بازیکن نساجی قرار گرفت و پرسپولیس هم یک بار توپ را به تیر زد.

اما اینبار هوای قا ئمشهر آفتابی گزارش شده است و تیم های نساجی و صنعت نفت دغدغه ای برای گردش توپ در زمین نخواهند داشت. این بازی در حالی برگزار می شود که صنعت نفت یکی از تیم های بالانشین جدول بشمار می رود. از سویی نساجی در هفته های اخیر با وجود ارایه بازی های خوب در برابر حریفان خوب امتیاز نگرفته است و نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است.

گفته می شود حامد فلاح زاده و رضا خالقی فر غایبان جدی صنعت نفت در این بازی خواهند بود. وحید فاضلی - سرمربی نساجی هم در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرد چهار بازیکن  تیم را کنار گذاشته و دو بازیکن هم مبتلا به کرونا شده اند.  آخرین بار دو تیم در استادیوم تختی آبادان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. زننده گل صنعت نفت رضا جبیره و زننده گل نساجی رحمان جعفری بود. رضا جبیره هم اکنون در پیکان بازی می کند و رحمان جعفری هم برای تیم شهر خودرو به میدان می رود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkxe5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز تمرینات تراکتور پس از تعطیلی سه روزه