تاریخ انتشار: 1399/10/22 18:02
کد خبر: 46540

عبدیان:دربی 3 بر صفر به سود استقلال می شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: نظر شخصی من این است که استقلال 3 بر صفر برنده دربی می شود.
عبدیان:دربی 3 بر صفر به سود استقلال می شود

مهدی عبدیان پیش از آغاز دیدار دربی 94  اظهار داشت: بازی خوبی خواهد شد و به نظر من این دیدار 3 بر صفر به سود استقلال خواهد شد. این نظر شخصی من است.

وی در خصوص اینکه آیا این نتیجه رویایی نیست گفت: من نظر خودم را اعلام کردم.

عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد: در خصوص اینکه برای این بازی پاداش در نظر گرفته است عنوان کرد: این پاداش را باشگاه گذاشته است.

عبدیان در خصوص اینکه خیلی ها گفتند کاش وی در فضای مجازی با باشگاه پرسپولیس وارد کری نمی شد گفت: من فقط جواب دادم و نظری ندارم.

وی در خصوص انتقادات از این پست ها گفت: کسی مصاحبه نکرده است. نظر آقای فکری و گل محمدی که در مورد این موضوع صحبت کردند محترم است.

عضو هیات مدیره استقلال با تاکید بر اینکه از فکری حمایت می کنند عنوان کرد: قطعا ما او را انتخاب کردیم که از وی حمایت کنیم.

عبدیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود مگر قرارداد ویلموتس را شکوری امضا نکرده بود گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم.این موضوع را فدراسیون فوتبال باید جواب بدهد و من کاره ای نیستم.

وی در خصوص بدهی های استقلال گفت: کدام بدهی؟هیچ مشکلی به وجود نیامده و کسی از ما چیزی نخواسته است. بدهی وجود دارد ولی الان کسی پولی نخواسته است.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال در نقل و انتقالات برنامه ای دارد یا خیر گفت: هر بازیکنی را کادر فنی بخواهد جذب می کنیم ولی فعلا چیزی از ما نخواسته اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbdj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جای خالی تماشاگران در دربی پایتخت