تاریخ انتشار: 1399/10/22 19:32
کد خبر: 46517

بازیکن سابق لیگ برتری در اثر سانحه رانندگی درگذشت

درحالی که اهالی فوتبال اخبار داربی 94 را دنبال می کردند،خبر سانحه رانندگی منجر به مرگ بازیکن اسبق تیم فوتبال نفت آبادان منتشر شد.
بازیکن سابق لیگ برتری در اثر سانحه رانندگی درگذشت

حمید رضا خدمتکاری که در لیگ جام آزادگان برای این تیم هنرنمایی می کرد، در سن 41 سالگی و بر اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرده و به دیار باقی شتافت.

شادروان خدمتکاری در جریان لیگ آزادگان و لیگ برتر به‌ عنوان مهاجم در تیم صنعت‌ نفت آبادان به میدان می‌رفت و گل های سرنوشت سازی با پیراهن تیم محبوب آبادانی‌ها به ثمر رساند.

جالب اینکه در  اولین تقابل تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در تاریخ لیگ برتر به دوره دوم این رقابتها در آبان ماه ۱۳۸۱ در ورزشگاه تختی آبادان بر می گردد،این بازیکن گلزنی هم کرد.این دیدار بسیار خاطره انگیز با برد غیرمنتظره صنعت نفت با تک گل حمیدرضا خدمتکاری خاتمه یافت تا رولند کخ آلمانی اولین شکست را برابر منصور پورحیدری متحمل شود.

مرحوم خدمتکاری که در زمان سرمربیگری پورحیدری و کنار بازیکنانی چون وحید سلامات، علیرضا دغاغله، علی بختیاری زاده، کاظم فرحانی، مهند مهدی النداوی، امید حمدی اصل،احمدرضا نوروزی، لطیف جنامی، رفعت قلی اف و سیدداود سیدعباسی در نفت آبادان حضور داشت، برای هواداران این باشگاه خاطرات شیرینی را ساخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeqy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت مصدومیت خالقی فر