تاریخ انتشار: 1399/10/22 21:21
داورها علیه ما تصمیم می‌گیرند
کد خبر: 46492

فکری: سیدجلال باید با دو کارت اخراج می‌شد

محمود فکری می گوید بازیکنانش شخصیت خوبی از خود در مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشته اند و می توانستند برنده بازی باشند.
فکری: سیدجلال باید با دو کارت اخراج می‌شد

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس که با گل ثانیه های پایانی مهدی قایدی برای تیمش با خوشحالی پایان یافت، گفت: باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم؛ علی الخصوص به بازیکنان استقلال که با تمام توان زحمت کشیدند.

او سپس در مورد بازی بیان کرد: بازی ای که می توانستیم برنده بیرون بیاییم، گل زودهنگام باعث شد که استرس به بازیکنان وارد شود. در نیمه اول روند خوبی داشتیم ولی پنالتی ای که اتفاق افتاد ولی گرفته نشد، می توانست روند بازی را عوض کند.

فکری سپس از عملکرد داوری انتقاد کرد و گفت: آقای کرمانشاهی استرس داشت و با توجه به اینکه اولین داربی ایشان بود، نیمه اول هم من و هم تیمم را عصبی کردند. در مجموع بازی خوبی شد و موقعیت های خوبی روی هر دو دروازه ایجاد شد. از بازیکنانم باید تشکر کنم که شخصیت خودشان را نشان دادند و توانستند بازی عقب افتاده را با تلاش به تساوی بکشانند. گل آفساید زدند و در ادامه گل دیگری زدند. امیدوارم همین شخصیت را حفظ کنند تا جلو برویم و ببینیم چه اتفاقاتی پیش می آید.

محمود فکری در مورد تعویض هایی که انجام داد و توپ هایی که پشت مدافعان تیم ارسال می شد و تیم را در آستانه شکست قرار گرفته بود، توضیح داد: یک گل جلو بودیم و آقای دیاباته را آوردیم تا قدرت تهاجمی تیم‌مان را بیشتر بکنیم ولی چیزی که فکر می کردیم، اتفاق نیفتاد. از طرفی پرسپولیس هم یک گل عقب بود و تمام تلاشش را می کرد که گل بزند و طبیعی هم بود. یک مقدار بازیکنان ما به هم ریختند که یا از کم تجربگی بود یا از اعتماد به نفس بالا. در مجموع بازی خوبی ارائه دادیم. در دربی تیمی که در جدول شرایط بهتری دارد، در بازی شرایط عوض می شود. در مجموع ما گل زدیم و اگر پنالتی گرفته می شد ... در بازی با فولاد نمی دانیم چی می شود که پنالتی می گیرند. در بازی نفت آبادان دست به توپ می خورد. بازی ماشین سازی پنالتی شده و به بازیکن ما کارت می دهند. در این بازی پنالتی توپ می خورد به دست می گوید توپ خورده به دست. همه قوانین به ضرر تیم ماست. در بازی ذوب آهن هم آن اتفاقات. این بازی می گویند عارف غلامی باید اخراج شود؟ به چه دلیل عارف غلامی باید اخراج شود؟ سیدجلال حسینی نیمه اول و دوم باید کارت بگیرد ولی نمی دهند. من چند بار که در لیگ یک آقای کرمانشاهی برای ما سوت زده، به او گفته ام که کمی مهربان باش که این اصطلاح برای خودش هم مانده. نمی دانم چرا داورها علیه ما تصمیم می گیرند. کارشناسان می آیند می گویند نبوده است. یک کارشناسی وابسته به یک جایی است و یک کارشناسی برای اینکه در بازی ها نظارت بگیرند، می آیند به نفع داوری کارشناسی می کنند. نمی دانیم ولی این در تمام این بازی ها اشتباهات اکثریت برعلیه ما بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkxpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شاهرودی در پاسخ به فکری: الان جام نمی‌دهند