تاریخ انتشار: 1399/10/24 22:48
کد خبر: 46358

روایت‌های متفاوت درباره میلیچ و استقلال

روایت‌های متفاوت درباره میلیچ و استقلال

میلیچ بامداد دیروز تهران را به مقصد کشورش ترک کرد و بعید است که دوباره راضی به بازگشت به ایران و بازی برای استقلال شود. در شرایطی که اکثریت طرفداران استقلال در فضای مجازی، در ماجرای اختلاف میلیچ با فکری طرف هروویه را گرفته‌اند، امروز برخی رسانه‌ها اخباری منتشر کردند که نشان می‌دهد میلیچ هم در اتفاقات اخیر مقصر بوده است.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی مدعی شده که میلیچ نسبت به نیمکت نشینی در استقلال رفتاری کاملا غیرحرفه‌ای داشته و در دربی روی نیمکت رفتارهایی از خود نشان داد که باعث تعجب سایر نیمکت‌نشینان استقلال شده بود. خبرگزاری فارس هم مدعی شده که میلیچ در جلسه با مدیران باشگاه از فکری انتقاد کرده و گفته استقلال مشکل تاکتیکی دارد و  و او با خیلی از مربیان خارجی در تماس است و آنها مدعی هستند باید سیستم بازی استقلال و نفرات تیم تغییر کند ولی فکری این کار را  انجام نمی‌دهد.

این وسط روایتهایی منتشر شده که نشان می‌دهد جدایی میلیچ از استقلال احتمالا به خاطر خارجی بودن اوست. روزنامه فرهیختگان درباره این موضوع نوشته است: نحوه برخورد دوگانه سرمربی استقلال با بازیکنان تیمش این فکر را در اذهان تقویت می‌کند که بعد از منع قانون جذب بازیکنان خارجی، احتمالا با دستور نانوشته‌ای، حالا این مدیران و کادرفنی تیم‌ها هستند که باید بقایای بازیکنان خارجی را در لیگ برتر پاک کنند. یک روزنامه دیگر  هم به این موضوع اشاره کرده که کلا کادر فنی استقلال با بازیکنان خارجی مشکل دارند و قبل از فکری، پرویز مظلومی و صمد مرفاوی هم رابطه چندان خوبی با بازیکنان خارجی نداشتند و به نظر می‌رسد فکری هم اعتقادی به بازیکنان خارجی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jm67z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارش تمرین استقلال / تمرین اختصاصی ۲ بازیکن و ناراحتی میلیچ