تاریخ انتشار: 1399/10/25 00:46
کد خبر: 46345

میلیچ و هزار دلیل جدایی

مساله جدایی نابهنگام میلیچ و ترک غافلگیرانه ایران ابعاد جالب توجهی پیدا می‌کند و هر بار ادعای جدیدی درباره اش مطرح می‌شود که به نظر هیچ کدام واقعیت ندارد.
میلیچ و هزار دلیل جدایی

مساله جدایی نابهنگام میلیچ و ترک غافلگیرانه ایران ابعاد جالب توجهی پیدا می‌کند و هر بار ادعای جدیدی درباره اش مطرح می‌شود که به نظر هیچ کدام واقعیت ندارد.

پس از دربی 94، همه از قرمز و آبی گرفته از هواداری که حرص خورد تا کسی که با گل 90+ قایدی به هوا پرید، همه و همه شب خوابیدند، اما یک نفر نخوابید و آن شخص میلیچ بود که به طور ناگهانی از ایران رفت. رفتن او به قدری غافلگیرانه بود که موجی از شایعات درباره او پیش آمد. البته اگر مدیریت باشگاه به طور قاطع صریح و بدون لاپوشانی درباره او توضیح می داد می توانست جلوی شایعات را بگیرد، اما مصاحبه های عجولانه و بدور از واقعیت به شایعات بیشتری دامن زد.

در فاصله حدود 24 ساعت انواع و اقسام نظرات متناقض از سوی مسئولان مطرح شده است. یکی صحبت از مشکل فنی با تیم می کند، یکی مشکل دریافت مطالبات را دلیل جدایی او معرفی کرده، دیگری به بحث سکونشینی و مسائل انضباطی اشاره می کند. اخیرا هم که یکی از افراد نزدیک به میلیچ گفته او با کسی مشکل نداشته و حتی از مددی و عبدیان تشکر کرده و رفته است!! در این بین شایعاتی مانند مساله دوپینگ و یا خالی شدن جای بازی نادری هم مطرح شده است.

اگر این فرافکنی ها به همین منوال ادامه پیدا کند، احتمالا به زودی می شنویم که میلیچ یک دور با همه بازیکنان و کادر فنی روبوسی کرده، پول های ته جیبش را خالی کرده و روی میز گذاشته، دستی بر سر شانه مددی گذاشته و با  نگاهی ملتمسانه حلالیت طلبیده و رفته است!

این که ماجرا چیست احتمالا به این زودی ها مشخص نخواهد شد، اما چیزی که قطعیست پرونده ای است که به زودی علیه استقلال توسط میلیچ باز خواهد شد و یک بدهی ارزی جدید به پرونده آبی ها اضافه خواهد شد.

در این بین هواداران استقلال مانده اند چه چیزی را باور کنند. میلیچ مشکل فنی داشت که توانست زیباترین گل فصل آبی ها را تا بدین جای کار وارد دروازه ماشین سازی کند؟ یعنی در حد نادری جوان و کم تجربه و پراشتباه هم نبود؟

استقلال به میلیچ اصلا نیازی نداشت؟ پس چرا برای بازگرداندنش در ابتدای فصل آن همه تلاش شد؟ مطالباتش پرداخت نشده است؟ چرا پرداخت نشده؟ مگر مدیران استقلال صابون خارجی ها به تنشان نخورده بود که اگر دو ماه پول شان را نگیرند می روند؟

میلیچ به خاطر مشکل انضباطی و درگیر با کادر فنی رفت؟ یعنی یک استوری ساده و بدون اعتراض شدید از آن همه طغیان که امثال دانشگر فصل گذشته انجام دادند و بخشیده شدند، سنگین تر بود؟

همان طور که دیدیم دروغ های تحویل داده شده درباره میلیچ با هیچ یک از دو دو تا چهارتاهای ذهن هواداران جور در نمی آید پس بهتر است تا آش این جدایی از این شورتر نشده واقعیت ماجرا از سوی مدیران و مسئولان باشگاه استقلال اعلام شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xegnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا فکری میلیچ را نادیده می‌گیرد؟