تاریخ انتشار: 1399/10/26 19:45
کد خبر: 46212

اخباری: داور مراعات حال نساجی را کرد

سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید تیمش در رقابت‌های لیگ برتر باقی خواهد ماند.
اخباری: داور مراعات حال نساجی را کرد

محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما شناخت خوبی از تیم نساجی داشتیم و توانستیم زود روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسیم. شرایط بازی ایجاب کرد که بازی پراسترسی را شاهد باشیم و تیم نساجی با بازیکنان خوبی داشت و روی غفلت ما به گل رسید.

او ادامه داد: استرس در دو تیم بالا بود و باعث شد بازی مستقیمی را شاهد باشیم. متاسفانه مصدومیت باصفا، نظم تیمی ما را بهم ریخت و تعجب می‌کنم در صحنه‌ای که ایمان باصفا ضربه خورد، داور مراعات حال نساجی را کرد و داور باید بازیکن نساجی را اخراج می‌کرد. این مسائل در بازی تاثیرگذار شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، شاید نتیجه‌ دیگری رقم می‌خورد.

اخباری در پاسخ به این سوال که چرا از پیمان بابایی زودتر استفاده نکردید، خاطرنشان کرد: این بازیکن از ناحیه همسترینگ، مصدومیتی را پشت سر گذاشته بود و ما از سایر بازیکنان خود استفاده کردیم و بازیکنان ما جنگیدند و کمترین موقعیت را به حریف دادند. اگر توپی هم داده شد، روی بازی مستقیم شکل گرفت. من از عملکرد بازیکنانم غیر از صحنه گلی که خوردیم، راضی هستم.

سرمربی ماشین‌سازی گفت: بازی کردن در چمن مصنوعی واقعا سخت است و سازمان لیگ طوری برنامه ریزی کرده است که ما دو هفته در چمن مصنوعی بازی کنیم و یک لشگر مصدوم روی دست ما مانده است. امیدوارم استان مازندران و مردم خوب قائمشهر یک زمین چمن طبیعی خوب پیدا کنند.

او درباره وقت تلف کردن بازیکنان ماشین‌سازی گفت: این چیزی به نظرم وجود ندارد. من دو تعویض اجباری داشتم و بازیکنان نساجی ضربه می‌زدند و داور به راحتی از این صحنه‌ها می‌گذشت. ما در انتهای جدول حضور داشتیم و به دنبال برد بودیم و فکر نمی‌کنم انصاف باشد که اینطور قضاوت کنیم.

اخباری درباره اینکه بازی نکردن امین رضایی، خاطرنشان کرد: رضایی یکی از بهترین‌های ایران است و مطمئن باشید که در سه سال آینده به تیم ملی می‌رسد، یک مصدومیت جزئی برای این بازیکن پیش آمد و ما نخواستیم که مصدومیت او تشدید شود. ما دو دروازه‌بان خوب داریم. مهدی اسلامی بزرگ‌تر تیم ماست و سابقه و تجربه زیادی دارد. در تیم ما فرق نمی‌کند چه کسی بازی کند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شما هنوز سرمربی موقت ماشین‌سازی هستید، خاطرنشان کرد: حکم خاصی به من ندادند اما به من اختیار داده‌اند و داریم ادامه می‌دهیم و مسئولیت خود را انجام می‌دهیم. در بقای ماشین‌سازی شک نکنید و تیمی که خوب می‌جنگد و موقعیت‌ساز است، قطعا در لیگ می‌ماند و روند پیروزی‌های ماشین‌سازی شروع خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly8o6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماشین سازی-نساجی؛دیداری که برنده نداشت!