تاریخ انتشار: 1399/10/27 00:17
محسن آذرباد در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 46198

خدا را شکر شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود/ ربیعی کارش را بلد است

محسن آذرباد از شرایط این تیم ابراز رضایت کرد و گفت: خدا را شکر روز به روز وضعیت مس رفسنجان بهتر می شود.
خدا را شکر شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود/ ربیعی کارش را بلد است

محسن آذرباد هافبک خوش اخلاق و تاثیرگذار مس رفسنجان در گفت وگویی کوتاه با فرتاک در خصوص آخرین شرایط این تیم در لیگ برتر و آمادگی آنها در ادامه این رقابت ها گفت: نسبت به هفته های اول شرایط بسیار بهتری داریم و خدا را شکر الان از 10 بازی دارای 12 امتیاز و در رده دوازدهم ایستاده ایم و شک نداشته باشید روند این تیم بهتر خواهد شد.

هافبک مس رفسنجان در مورد آخرین بازی برگزار شده این تیم برابر ماشین سازی تبریز که در نهایت با پیروزی رفسنجانی ها همراه شد، گفت: بازی بسیار مهمی بود چرا که این دیدار شش امتیازی بود و برای ما می توانست فوق العاده دارای اهمیت باشد وتساوی و شکست هیچ فرقی برای ما نداشت و تنها پیروزی بود که وضعیت ما را بهتر می کرد که خدا را شکر توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم و وضعیت خود را در جدول بهتر کنیم.

وی در ادامه گفت: بازی برابر ماشین سازی تبریز در 10 دقیقه اول موقعیت گلزنی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد و دقایقی از بازی بازی از کنترل ما خارج شد ولی با تغییر سیستمی که آقای  محمد ربیعی داد سوار بازی شدیم و پیروز از میدان خارج شدیم.

آذرباد در پایان صحبت های خود گفت: امیدوارم روند رو به رشد هم چنان ادامه داشته باشد و شک ندارم با تفکرات سرمربی تیم و همت بچه ها و حمایت های مدیریت این اتفاق رقم خواهد خورد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277k5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین پاسور لیگ دسته یک مشخص شد+عکس