تاریخ انتشار: 1399/10/27 10:17
کد خبر: 46188

استقلال با چند تغییر مقابل تراکتور/ آماده باش فکری به چند بازیکن

تیم فوتبال استقلال در حالی در چارچوب هفته یازدهم در تبریز به میدان می‎رود که احتمال ایجاد چند تغییر در ترکیب این تیم وجود دارد.
استقلال با چند تغییر مقابل تراکتور/ آماده باش فکری به چند بازیکن

آبی پوشان تهران که بعد از پشت سر گذاشتن دیدار معوقه مربوط به هفته هشتم خود مقابل پرسپولیس و توقف در این بازی روزهای پر خبری را سپری کردند، حالا باید در چارچوب هفته یازدهم در تبریز به مصاف تراکتور بروند که این تیم نیز خود از تیم‌های بالای جدولی و مدعی این فصل است.

آبی پوشان در حالی دیدار گذشته خود را با تساوی ۲-۲ به پایان رساندند که خط دفاعی آنها شب خوبی را سپری نکرد و بارها مهاجمان پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد. به همین دلیل ممکن است ترکیب آنها به خصوص در خط دفاعی با تغییراتی مواجه باشد.

قلب خط دفاعی آبی پوشان را در این بازی عارف غلامی و محمد حسین مرادمند تشکیل می‌دادند که احتمال نیمکت نشینی این دو در تبریز وجود دارد.

برخی گمانه زنی‌ها از احتمال شکل‌گیری زوج سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در قلب خط دفاعی این تیم خبر می‌دهد. زوجی که قرار است برای اولین بار شکل بگیرد تا فکری این ترکیب را نیز در تیمش امتحان کند.

همچنین از اردوی آبی پوشان شنیده می‌شود احتمال حضور داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی و بازی ساز این تیم در ترکیب اصلی نیز وجود دارد. شجاعیان که مدت‌های زیادی را به دلیل مصدومیت دور از میدان به سر برد، بعد از پشت سر گذاشتن این دوران نتوانسته بود در ترکیب آبی پوشان جا داشته باشد.

دیدار استقلال و تراکتور که از دیدارهای حساس هفته یازدهم است، به میزبان سرخ پوشان تبریزی و از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ در تبریز برگزار می‌گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbd6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط بازیکن قرمزپوش برای سپاهان و استقلال