تاریخ انتشار: 1399/10/29 12:37
کد خبر: 46043

سروش سپاهان؛ مثل رفیعی پرسپولیس

برخی از بازیکنان وقتی از یک تیم بزرگ جدا می شوند در بازگشت به روزهای خوب دچار چالش می شوند که به نظر می رسد سروش یکی از آنها باشد.
 سروش سپاهان؛ مثل رفیعی پرسپولیس

جدایی از پرسپولیس برای سروش خیلی سخت بود؛ هر چند او تلاش کرد بعد از جدایی از این تیم همانند گذشته یک مهره خوب باشد اما مشکلات روحی و روانی جدایی از تیم های بزرگ برای هر بازیکنی آزار دهنده است اما به نظر می رسد سروش اینروزها در تیم سپاهان به همان بازیکن خوب گذشته تبدیل شده است. بازیکنی که میل به پیروزی دارد. می جنگد؛ پاس گل می دهد و گل هم می زند.

این را در بازی با پیکان به خوبی دیدیم. او در دقیقه 19 دروازه پیکان را باز کرد تا زمینه ساز پیروزی اش در این بازی سخت شود. سخت به این دلیل که تیم های تحت هدایت مهدی تارتار سختکوش هستند و به راحتی به تیم حریف امتیاز نمی دهند. فقط نقل این گل نیست. سروش رفیعی تا به اینجای کار 3 گل هم برای تیمش ساخته است و بازی هایش بیشتر از مدت زمانی که در شهر خودرو حضور داشته به چشم می آید. به نظر می رسد این فصل – فصل احیای سروش است به این دلیل که سپاهان تیمی شبیه پرسپولیس است. از این زاویه که هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی برای قهرمانی می جنگد.

سروش در ترکیب تیم سپاهان یک بازیکن بزرگ تا به اینجای کار نشان داده است چون در یک تیم بزرگ بازی می کند. تکرار پاس گل ها و گل ها نه تنها سروش را به روزهای خوب در پرسپولیس بر می گرداند بلکه سپاهان را هم به اوج می رساند. محرم منتظر تکرار این گل ها و پاس گل های از سوی سروش است. این یک واقعیت است که بازیکنان سپاهان می توانند محرم را تبدیل به یکی از مربیان خوب لیگ برتر کنند که یکی از این ها سروش رفیعی است. بازیکنی که در زمره بازیکنان باتجربه لیگ برتر بشمار می رود و به خوبی می داند چگونه در بازی های سخت به یاری سپاهان بیاید و گره کور بازی را باز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzjan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سروش رفیعی به جریمه داور