تاریخ انتشار: 1399/10/29 19:31
کد خبر: 46004

بدشانسی احمد نوراللهی در گلسازی برای عبدی

احمد نوراللهی برای سومین بازی متوالی در خط حمله کنار مهدی عبدی دیده می‌شود.
 بدشانسی احمد نوراللهی در گلسازی برای عبدی

پرسپولیس در حالی مقابل فولاد خوزستان صف آرایی می‌کند که ترکیب این تیم نسبت به دربی تغییر نداشته و دوباره مهدی عبدی در خط حمله بازی می‌کند و دیگر مهره پرسپولیس در محوطه جریمه حریف، احمد نوراللهی است.

نوراللهی که در پرسپولیس به عنوان هافبک دفاعی شناخته شد و سپس بازی در پست هافبک مرکزی و کناری را هم تجربه کرد، در بازی با سپاهان به عنوان مهاجم به میدان رفت و نمایش سردرگمی داشت اما برابر استقلال متفاوت ظاهر شد و دستکم از نظر «فرم بازی» رضایت کادرفنی را جلب کرد؛ به شکلی که گل‌محمدی خیلی زود در اینستاگرام از او تقدیر کرد و مطهری نیز در نشست خبری به تمجید از این بازیکن پرداخت.

این بازیکن که هافبکی با مشخصه های هجومی و میل حضور در حمله شناخته می‌شد، حالا فرصت این را پیدا کرده تا دومین بازیکن پرسپولیس در نزدیکی دروازه حریف باشد. او به خوبی خود را در موقعیت قرار می‌دهد و از فضا نیز استفاده می‌کند اما هنوز در زدن ضربات آخر کم دقت است. پس از نمایش بهتر در بازی با استقلال نسبت به سپاهان، شاید روند طبیعی این باشد که برابر فولاد از موقعیت ها هم بهره بیشتری ببرد، هرچند که شاید در مقابل تیم جواد نکونام فرصت زیادی نصیب او و دیگر مهاجمان پرسپولیس نشود.

او در ابتدای بازی فرار خوبی را پشت محوطه جریمه انجام داد و تلاش کرد تا عبدی را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما بدشانس بود که توپش نرسید. چند دقیقه بعد نوراللهی در یک دوئل هوایی شرکت کرد و سرانکام این تقابل گلی بود که مهدی عبدی به ثمر رساند.

حالا نوراللهی با آرامش بیشتری در نیمه دوم حضور می یابد و شانس این را خواهد داشت تا سومین گل فصل را بزند یا این که دوباره در نقش گلساز ظاهر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gbqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


من اینجا هستم/نوراللهی، همان احمد جرارد می‌شود؟