تاریخ انتشار: 1399/10/29 21:59
کد خبر: 45987

امیری: داور با پنالتی که گرفت جو بازی را بهم ریخت

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه همیشه از داوران حمایت کرده‌ایم اما داور با پنالتی که گرفت جو بازی را خراب کرد و باعث تنش بین دو تیم و نیمکت‌ها شد.
امیری: داور با پنالتی که گرفت جو بازی را بهم ریخت

وحید امیری بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:  بازی فوق العاده سنگینی بود. می‌دانستیم فولاد با تمام توانش برای امتیاز  گرفتن آماده است و می‌دانستیم که کار راحتی نداریم. خدا را شکر می‌کنم برخلاف بازی‌های قبل توانستیم پیروزی را حفظ کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس دوباره صدرنشین خواهد شد، گفت: بله شک نکنید. استارتش از بازی قبل( مسابقه با استقلال) بود هم فوتبال خوب انجام دادیم اما نتوانستیم پیروز شویم متاسفانه ولی مروز با بردیم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و به انچه استحقاقش را داریم برسیم.

امیری در مورد اینکه چرا آخر مسابقه کمی عصبی بودید عنوان کرد: شرایط بازی سخت بود متاسفانه همیشه از داوران حمایت کرده‌ایم اما  داور با پنالتی که گرفت جو بازی را خراب کرد و باعث تنش بین دو تیم و نیمکت‌ها شد و همین مساله باعث شد که ما هم عصبی شویم. امیدوارم که همانطوری که انتظار داریم داوران بهتر شوند از آنها قضاوت های خوبی شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه هاشمی نسب مربی فولاد گفته پرسپولیس تیم خاص است، گفت: نظری ندارم. هاشمی نسب خیلی به ما لطف دارند اما شما دیدید که امروز حتی با پنالتی ناحق گل خوردیم. من هاشمی نسب را خیلی دوست دارم اما نباید این حرف‌ها را بزند. آنها تیم خوبی دارند و در ادامه راه برایشان آرزوی موفقیت دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqlkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وحید امیری: پرسپولیس برمی‌گردد