تاریخ انتشار: 1399/11/01 01:21
بازیکنان ما جز فوتبال به چیزی فکر نمی کنند؛
کد خبر: 45917

محافظت کار: شرایط جدول ما را فریب نخواهد داد

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید بازیکنان این تیم باید مقابل ذوب آهن که شرایط خوبی از نظر جدولی برخودار نیستند، تمرکز زیادی در طول بازی داشته باشند.
محافظت کار: شرایط جدول ما را فریب نخواهد داد

مجید محافظت‌کار مربی تیم فوتبال نفت‌ مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال به جای مجتبی حسینی سرمربی سابق سبزپوشان اصفهانی در نشست خبری حاضر شد و در مورد بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: ذوب‌آهن تیمی بسیار خوب و از کیفیت بالایی برخوردار است. شرایط جدول در حال حاضر ما را فریب نمی‌دهد و آنها در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردند.

بخش بعدی صحبت های محافظت کار در مورد تیم خودی بود و افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که سرمربی تیم طی هفته جاری داشت تمرینات خیلی خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم. آماده‌ایم فردا با تمرکز خوبی که بازیکنان دارند بازی قابل قبولی را رقم بزنند. بازی فردا از حیث اینکه بازیکنان ما تمرکز لازم را روی مسابقه داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به تغییرات مدیریتی آیا این تیم در وضعیت بهتری از لحاظ مالی و امکاناتی قرار گرفته است یا خیر، بیان کرد: من در مورد سوالات فنی در خدمتتان هستم، اما مسائل مدیریتی در حوزه اختیارات من نیست.

دستیار مجتبی حسینی در مورد انگیزه تیم برای مصاف با ذوب آهن اضافه کرد: با توجه به شرایطی که توسط سرمربی در تیم حکفرما است، بازیکنان‌ ما همیشه تحت هر شرایطی انگیزه دارند و به چیزی جز فوتبال فکر نمی‌کنند.

بخش پایانی صحبت های حسینی نیز اینطور مطرح شد:  خدا را شکر مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم.  بازیکنان ما آماده هستند و امیدوارم فردا همه شاهد یک بازی خیلی خوب باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qewj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه معارفه اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزار شد