تاریخ انتشار: 1399/11/01 22:28
کد خبر: 45860

ادامه روزهای کابوس‌وار/زور ذوب به مسجدسلیمانی‌ها هم نرسید

«در حالی که دیدار با نفت مسجد‌سلیمان بهترین فرصت برای شکستن طلسم ناکامی‌های ذوب‌آهن بود، باز‌هم تک امتیاز نتیجه کار ذوبی‌ها شد»
ادامه روزهای کابوس‌وار/زور ذوب به مسجدسلیمانی‌ها هم نرسید

تیم ذوب‌آهن اصفهان در حالی که یکی از عجیب‌وغریب‌ترین فصل‌های فوتبالی خود را سپری می‌کند امروز در دیداری خانگی  مقابل نفت مسجد  سلیمان هم در کسب سه امتیاز ناکام ماند و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

پس از حواشی‌ها بوجود آمده‌ ناشی از اولتیماتوم هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن به رحمان رضایی برای کسب امتیاز، بسیاری دیدار امروز را فرصت مناسبی برای سبز‌های اصفهانی می‌دانستند تا بتوانند با کسب پیروزی،  روحیه و انرژی مناسبی به تیم تزریق کنند و بر ناکامی‌های خود خط بطلانی بکشند؛ اما نمایش ناامید کننده ذوب‌آهن در این دیدار نتیجه‌ای جز تساوی را در پی نداشت.

اتفاقات و حواشی‌های مدیریتی، کرونایی و کادر فنی که از ابتدای فصل دست از سر ذوب‌آهن بر نداشته بر عملکرد بازیکنان هم تاثیر‌گذار بوده و امروز در  نمایش درون زمین نشانه‌هایی از  تیم بودن دیده نشد.

در سایه بازی نسبتا خوب ذوب آهن، تک‌روی‌های متمادی، عدم ارائه کار‌های ترکیبی و پاسکاری در نمایش امروز شاگردان رحمان رضایی به چشم آمد.

هرچند عده‌ای از کارشناسان داوری گل مردود شده ذوبی‌ها را صحیح دانستند و این اتفاق می‌توانست شرایط فعلی دگرگون کند، اما ذوب‌آهن برای برون رفت از این بحران باید چنان سطح فنی داشته باشد که تیم‌هایی غیر مدعی را ، آن‌ هم در دیدار خانگی  براحتی شکست دهد.

داشتن استرس و عدم دقت در پاس و ضربات آخر در دیدار امروز بلای جان ذوب‌آهن شد و شرایط را برای این تیم در لیگ بیستم سخت و سختر کرد.

ضربات ایستگاهی و نفوذ از عمق بارها در دستور کار قرار گرفت اما نتیجه نهایی که گل زدن باشد برای تیم میزبان حاصل نشد.

رحمان رضایی یا هر شخصی که در ادمه راه بر روی نیمکت ذوب اهن حاضر شود باید به شدت به دنبال یک مهاجم تمام‌کننده باشد، چرا که ضعف در این پست در ذوب‌آهن آشکار است.

مجتبی‌حسینی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان که سابق حضور در ذوب‌آهن را به عنوان مربی و سرمربی دارد امروز شاگردانش را  به خوبی در مقابل تیم اسبقش هدایت کرد و با یک امتیاز خارج‌از خانه شیرین به مسجد سلیمان بازگشت.

ذوبی‌ها در یک دیدار نسبتاً راحت نتوانست به موفقیت برسد تا چوب خط‌های این تیم پر شود و در دیدار‌های باقی مانده راهی جز پیروزی نداشته باشد.

خبرنگار: امید قاسمیان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lylde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها دنبال احقاق حقوق حقه تیم ذوب‌آهن هستیم