تاریخ انتشار: 1399/11/04 14:01
کد خبر: 45745

درباره ستاره گلزن؛ شاه‌ماهی عنابی‌پوشان

بی‌شک ستاره بی‌چون و چرای این روزهای تیم فوتبال شهرخودرو کسی نیست جز بازیکن بابلی‌شان که تمام بردها با حضورش پیوند خورده است و به نوعی رکورد محسوب می‌شود.
درباره ستاره گلزن؛ شاه‌ماهی عنابی‌پوشان

امین قاسمی‌نژاد حالا عصای دست مهدی رحمتی در شهرخودروست و به یک ستاره تبدیل شده. او تا سال قبل همیشه در پست هافبک بازی می‌کرد و پشت مهاجمان قرار داشت اما امسال مهدی رحمتی حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باهوش و خونسرد باز کرد و از او در خط حمله استفاده می‌کند. شهرخودرو تمامی بردهای خود را در روزهایی کسب کرده که قاسمی‌نژاد در آن گلزنی کرده است.

البته این شرایط برای خود قاسمی‌نژاد ارزشمند است اما برای شهرخودرو هرچند به لحاظ نتیجه‌گیری خوب است اما این‌که فقط به یک بازیکن متکی باشد، اصلا حرفه‌ای نیست و یک نوع ضعف به حساب می‌آید. این رویه باعث شده تا شهرخودرویی‌ها در برخی هفته‌ها از بحران خارج شوند. اما اتفاق ناگوار و قابل پیش‌بینی نشده این است که اگر روزی این بازیکن با مصدومیت مواجه و ماه‌ها از میادین دور شود، تبعات خیلی سنگینی می‌تواند برای شهرخودرو به همراه داشته باشد.

۷ گل تاثیرگذار

امین قاسمی‌نژاد تا ۴ سال قبل بیشتر در لیگ آزادگان بازی می‌کرد. اما سال ۹۶ به همراه تیم ماشین‌سازی به لیگ برتر صعود کرد که در آن فصل جزو بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود و خیلی‌ها به دنبال جذب او بودند تا این‌که رضا مهاجری، مربی وقت تیم پدیده سابق این بازیکن را به مشهد آورد و در این سال‌ها بیشتر به عنوان هافبک نفوذی برای تیم مشهدی به میدان می‌رفت. اما امسال شرایط جوری دیگر رقم خورد و او همانطور که خودش هم خیلی دوست داشت یک قدم جلوتر آمد و در نوک حمله توپ می‌زند که تا به اینجای کار هم رکورد خوبی به جا گذاشت و همچنین جزو مدعیان آقای گلی هم محسوب می‌شود.

شهرخودرو تاکنون ۱۲ گل به ثمر رسانده که امین قاسمی‌نژاد به تنهایی ۷ بار برای شهرخودرو موفق به گلزنی شده که این تعداد گل را در ۵ بازی به ثمر رسانده که ۴ برد شهرخودرو در لیگ بیستم در همین ۵ بازی کسب شده است. همچنین اکبر صادقی، حسین مهربان، صادق صادقی و معراج تقی‌پور هم هر کدام یک گل برای شهرخودرو به ثمر رسانده‌اند. نماینده فوتبال استان در هفته اول با ۳ گل ماشین‌سازی را شکست داد که قاسمی‌نژاد در آن دیدار ۲ گل به ثمر رساند و همچنین یک پاس‌گل هم داد. در هفته پنجم هم پیروزی ۲-صفر شهرخودرو مقابل ذوب‌آهن هم با ۲ گل قاسمی‌نژاد به دست آمد.

سپس بعد از ۴ هفته ناکامی در کسب برد که همراه با ناکامی قاسمی‌نژاد در گلزنی هم بود، شهرخودرو موفق شد با یک گل سایپا را شکست دهد که تک‌گل این دیدار را هم قاسمی‌نژاد به ثمر برساند. این بازیکن بابلی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان هم گلزنی کرد اما شهرخودرو ۳-یک نتیجه را واگذار کرد. رحمتی در دیدار مقابل نساجی نیاز ضروری به برد داشت تا از بحران خارج شود که قاسمی‌نژاد منجی تیم شد و با تک‌گل دقیقه ۳۰ تیمش را پیروز میدان کرد و حالا با ۷ گل در جمع برترین گلزنان لیگ قرار گرفته است. اما اگر گل‌های قاسمی‌نژاد نبود، معلوم نبود شهرخودرو در جدول رده‌بندی چه جایگاهی به دست می‌آورد. حتی فکر کردن به آن هم جالب نیست و باورکردنش کمی سخت است. اما شهرخودرو بدون ۸ تاثیر مستقیم امین قاسمی‌نژاد روی گل‌هایش به جای ۱۵ امتیاز و رده یازدهم، ۷ امتیاز داشت و در رده پانزدهم جای گرفته بود. بر اساس آمار اعلام‌شده، قاسمی‌نژاد در این فصل هر ۱۰۹ دقیقه یک گل وارد دروازه رقبا کرده است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xexmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه شهرخودرو از فروردین1400 در ساختمان جدید