تاریخ انتشار: 1399/11/09 19:57
کد خبر: 45447

جلالی: فردا می‌خواهیم شروع قوی مقابل ذوب‌آهن داشته باشیم/ نباید تیمی را قربانی کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد که تیمش قصد دارد از شروع دیدار با ذوب‌آهن اصفهان بازی را قوی آغاز کند.
 جلالی: فردا می‌خواهیم شروع قوی مقابل ذوب‌آهن داشته باشیم/ نباید تیمی را قربانی کنیم

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: در شرایطی که قرار داریم، بازی فردا می‌تواند فرصت خوبی باشد تا ما را از شرایط سخت و پرفشار وارد وضعیت امیدوارکننده برای آینده کند. سعی می‌کنیم از همان شروع بازی قوی داشته باشیم. امیدوارم بچه‌ها نتیجه خوبی بگیرند چون می‌تواند در روند آینده نساجی تأثیرگذار باشد.

وی افزود: محروم نداریم، اما 5 نفر مصدوم هستند. حامد شیری و میلاد کمندانی به بازی نرسیدند. بازیکنانی مثل ممشلی هم از قبل مصدوم هستند. از بازیکنانم راضی بوده و از نظر روحی خوب هستند و به آنها امیدوارم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص حضور بازیکنان رده پایه در تمرینات گفت: من 6،7 بازیکن را آوردم و دو نفرشان را وارد لیست کردیم. این روند را حتما ادامه خواهیم داد، اما اینکه در کوتاه مدت از آنها استفاده خواهیم کرد بستگی به کیفیت‌شان خواهد داشت. ما نسبت به اینکه نساجی باید تغییر نسل بدهد، باید متعهد باشیم.

جلالی در مورد اینکه نساجی خیلی راحت گل می‌خورد، تصریح کرد: بیشترین اولویت ما در تمرینات دقیقا همین موضوع بوده است که بتوانیم بازی را هم کنترل کنیم و موقعیت ندهیم و خودمان هم موقعیت‌سازی کنیم. این بازی می‌توانیم به مراتب بهتر از بازی قبل باشیم.

وی در رابطه با فشارها به داوران گفت: اشتباهات داوری همیشه هست و همه جا وجود دارد. من هم می‌دانم تیم ذوب‌آهن تیمی است که به فوتبال مملکت کمک می‌کند، تیم بزرگ و باسابقه‌ای است و اگر حذف شود به ضرر فوتبال ما است، اما اینکه فضاسازی کنیم و قربانی بسازیم، چنین چیزی پذیرفته نیست. قبول دارم ذوب‌آهن شرایط سختی دارد، اما ما نباید قربانی شویم. توقع ما قضاوت بی‌طرفانه است و چیزی برای خودمان نمی‌خواهیم. ذهنم نسبت به داور فردا راحت است و می‌دانم منصف است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان درباره هواداران تیمش گفت: من با هواداران نساجی از نزدیک صحبت کردم و حال و وضعیت‌شان را درک می‌کنم. این بازیکنان در حال حاضر نیاز به حمایت و مراقبت دارند تا کم کم از این وضعیت سخت بیرون بیاییم. چیزی که مدنظرمان است، ترمیم تیم در نیم فصل خواهد بود. بازی‌ها در قائمشهر یک مشکلی دارد، 10 بازیکن مصدوم داریم و اینها تبعات چمن مصنوعی است. اگر خواهان یک تیم بزرگ هستید تا در لیگ رقابت کند، قاعده اولش داشتن زمین طبیعی است. به حدادیان هم گفتم چمن مصنوعی تبعات زیادی دارد و فکر نکند چیزی به سود ما خواهد بود. اینکه در طول فصل این همه آسیب دیده می‌دهیم هدر رفتن سرمایه‌ها است. می‌دانم مسئولان هیئت فوتبال نیت خوبی دارند و قطعا اقداماتی انجام می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbpla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین جنجالی نساجی در ورزشگاه وطنی