تاریخ انتشار: 1399/11/09 20:21
کد خبر: 45445

رضایی: بازی فردا با نساجی حساسیت زیادی دارد/ حریف را آنالیز کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت که دیدار فردا با نساجی مازندران با توجه به شرایط جدول فوق‌العاده حساس است.
 رضایی: بازی فردا با نساجی حساسیت زیادی دارد/ حریف را آنالیز کرده‌ایم

رحمان رضایی در نشست‌ خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهارداشت: درگذشت دوست عزیز و دوست داشتنی‌ام مهرداد میناوند را به فوتبالیست‌ها و همه کسانی با او بازی کرده بودند و همچنین جامعه ورزش و خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. بازی فردا فوق‌العاده حساس و دشواری است، دیداری است که برای هر دو تیم از حساسیت بالایی از نظر نتیجه و وضعیت‌مان در جدول برخوردار است.

وی افزود: بعد از هفته‌ها که فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم، برای این بازی نزدیک به 10 روز فرصت داشتیم. امیدوارم بازی خیلی خوبی انجام دهیم و بتوانیم هواداران ذوب‌آهن که این هفته سنگ تمام گذاشتند و به بازیکنان قوت قلب دادند، خوشحال کنیم. امیدوارم بازیکنان با دست پر برگردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در رابطه با شناختنش از نساجی گفت: سبک فوتبال نساجی کاملا مشخص است، چه زمانی که در لیگ دسته اول بود و الان چند سالی است در لیگ برتر حضور دارد، به جنگندگی و دوندگی بالا زبانزد است و هواداران خیلی خوبی دارد و عاشق تیم‌شان است. با توجه به اینکه خودم بچه این استان هستم، آنالیز خوبی از نساجی داشتیم. نساجی در فصل قبل موقعیت بهتری داشت، الان هم چه با مربی قبلی و چه الان خصوصیات جنگندگی خودشان را دارند. ما هم خوب آماده شدیم و حریف را آنالیز کرده‌ایم و در مجموع امیدوارم بازی باشد که با نتیجه خوبی به پایان برسد.

رضایی در پایان گفت: امیدوارم به چیزی که هواداران ذوب‌آهن و تمام کسانی که در کارخانه ذوب‌آهن هستند، برسیم و آنها را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe9zb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوش برای رحمان رضایی؛ شهاب گردان به بازی با نساجی رسید