تاریخ انتشار: 1399/11/10 16:52
کد خبر: 45424

چمنیان: آلومینیوم مقابل ما انگیزه مضاعف دارد

سرمربی تراکتور می‌گوید دست مربی تیم برای استفاده از برنامه‌های تاکتیکی مختلف باز است.
چمنیان: آلومینیوم مقابل ما انگیزه مضاعف دارد

عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار کرد: به بازی‌های انتهایی نیم‌فصل اول رسیدیم و به دنبال جمع کردن امتیاز هستیم. بازی سختی را در پیش داریم و امسال هیچ بازی برای ما آسان نبوده است. همه تیم‌ها، تیم‌های باکیفیتی هستند و بازی‌ها سخت و فشرده شده و بسیاری از نتایج تحت تاثیر همین قضایا بوده است.

وی ادامه داد: طبیعی است همه تیم‌ها و به خصوص تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک که سابقه کمی در لیگ دارند، با انگیزه بالاتری در مقابل ما به میدان روند. این کار را برای ما سخت می‌کند اما ذهنیت پیروزی طلبی تیم ما، به ما کمک می‌کند و سعی می‌کنیم بازیکنان ما آمادگی خود را حفظ کنند. خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم با بازی خوب بازیکنان ما، بتوانیم هم نمایش خوبی داشته باشیم و هم بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و اندوخته خوبی برای نیم‌فصل داشته باشیم.

چمنیان اضافه کرد: برخورداری از بازیکنان باتجربه دست ما را برای همه برنامه‌های تاکتیکی باز می‌گذارد. فوتبال سرشار از وقایع پیش‌بینی نشده است. بازیکنان باکیفیتی روی نیمکت داریم که می‌توانیم در موقعی که لازم است از آن‌ها استفاده کنیم. چیزی که مسلم است، تیم ما از لحاظ هماهنگی به هارمونی خاصی رسیده است. تنها محروم بازی فردا، وفا هخامنش است. مصدوم خاصی برای بازی فردا نداریم. سعید مهری هم فعلا محروم است اما خوشبختانه مسئولین گل‌گهر با پیگیری که انجام دادند و با حضور در اردوی تراکتور سعی کردند این قضیه را زودتر جمع کنند و امیدوارم محرومیت مهری هم زودتر تمام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455jm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخباری مشکلی برای حضور در مسابقات ندارد