تاریخ انتشار: 1399/11/10 19:44
کد خبر: 45413

جلالی:بازی خیلی آزاردهنده و غافلگیر کننده بود/ برخی در قواره نساجی نیستند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:بازی خیلی آزاردهنده و غافلگیر کننده ای بود، شاید حریف سه بار روی دروازه ما نیامد ولی یک بار به تیر زد و سه گل هم زد.
جلالی:بازی خیلی آزاردهنده و غافلگیر کننده بود/ برخی در قواره نساجی نیستند

مجید جلالی بعد از شکست خانگی 3 بر 2 مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی آزاردهنده و غافلگیر کننده ای بود. شاید حریف سه بار روی دروازه ما نیامد ولی یک بار به تیر زد و سه گل هم زد. 10 روز است روی وضعیت دفاعی‌مان کار می‌کنیم اما زیر 30 ثانیه گل خوردیم. توانستیم زود به بازی برگردیم. احساس می‌کنم قواعد بازی در این فصل تغییر کرد زیرا مسایلی که کنار زمین دیدم پذیرفتنی نیست ولی با این مسایل مواجه هستیم. 

وی افزود: به هواداران می گویم ناراحت نباشید و از فردا ترمیم را شروع می‌کنیم شاید برخی اشتباهی به این تیم آمدند و در قواره نساجی نیستند و حتی نمی‌گذارم به نیم فصل برسد. نگاه مان به آینده باید باشد و به هیچ وجه نباید تسلیم شویم. باید از این تیم مراقبت کرد این تیم مردم و دل سوخته‌هاست و به هیچ وجه از پای نمی‌نشنیم تا وضعیت نساجی را سامانم بدهیم.

جلالی در مورد اینکه بودجه برای جذب بازیکن دارید یا نه گفت: از نظر بودجه مشکلی نداریم اما از نظر یارگیری مشکل است. در نیم فصل یارگیری سخت تر از ابتدای فصل است و ابتدا باید باشگاه بازیکنان را برای جذب راضی کنیم. من با خود حدادیان حرف زدم و بودجه کافی برای این کار گذاشته اند اما باید بازیکنان مناسب پیدا کنیم.

سرمربی نساجی در مورد رضایتش از بازی بازیکنان جوان در نساجی عنوان کرد: از آنها راضی هستم. بچه ای که دفاع چپ بازی کرد یعنی جوادیان  خیلی خوب بود و قطعا این روند را تسریع می‌کنیم و جوانان بیشتری خواهیم آورد و از فردا ترمیم را شروع خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmxg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اختصاصی/دومین چالش آقا معلم!/ لیورپول ایران نیاز به حمایت دارد