تاریخ انتشار: 1399/11/12 02:12
کد خبر: 45370

رحمتی: خط هافبک سپاهان را از کار انداختیم/به حاشیه‌ها توجهی نداریم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم.
رحمتی: خط هافبک سپاهان را از کار انداختیم/به حاشیه‌ها توجهی نداریم

 سید مهدی رحمتی پس از پیروزی 3 بر یک شهرخودرو مقابل سپاهان اظهار داشت: محرم نویدکیا یکی از همبازیان خوبم بوده و در تیم ملی امید هم با هم همبازی بودیم. خیلی خوشحالم که امروز کنار محرم لب خط بودم. در اینکه در اولین سال تجربه مربیگری کنار هم بودیم خیلی خوب بود. در طول هفته می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب با کادرفنی با دانش و بازیکنان خیلی خوب بازی داریم. این تیم را خوب آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: در طول هفته سعی کردیم نقاط ضعف و قوت سپاهان را به بچه‌ها گوشزد کنیم. باید در این بازی خط هافبک سپاهان را از کار می انداختیم. پرس صددرصد در زمین خودمان و در فضاهایی که توپ می‌گرفتند گذاشتیم. به بچه ها خسته نباشید می‌گویم. تلاش کردند و زحمت کشیدند و توانستند این کار را به نحو احسن انجام بدهند. از موقعیت‌ها خوب استفاده کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

رحمتی در مورد تعویض هایش گفت: هدفمان این بود که در 45 دقیقه اول که سپاهان همیشه با قدرت شروع می کند، این تیم را کنترل کنیم. در نیمه دوم سپاهان در زمین ما صاحب توپ شد و مالکیت توپ را در اختیار داشت. از دو بازیکن سرعتی که داشتیم یعنی اسدآبادی که بازیکن تیم مای جوانان است و جعفری که یک استعداد مشهدی است و از تیم امیدها به ما اضافه شده، استفاده کردیم. احمد جبوری را هم همه می شناسند امروز به ما خیلی کمک کرد. به همه بچه‌ها تبریک می‌گویم مبارکشان باشد.

وی در مورد حواشی که در چند بازی اخیر برای شهرخودرو به وجود می‌آید، گفت: من و تیمم توجهی به این حاشیه ها نداریم. تمام توجه ما به بازی در مستطیل سبز است و سعی می کنیم در این زمینه جلو برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yoaym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت‌های رحمتی پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران