تاریخ انتشار: 1399/11/12 19:56
کد خبر: 45347

محمد انصاری و خلا بازی تدارکاتی برای بازگشت

مدافع چپ پای پرسپولیس که اکنون یحیی گل محمدی روی حضور در دفاع میانی نیز روی او حساب باز کرده، همچنان دور از ترکیب قرار دارد.
 محمد انصاری و خلا بازی تدارکاتی برای بازگشت

محمد انصاری، مدافع چپ پرسپولیس که بعد از پشت سر گذاشتن دوره درمان اکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست آورده، همچنان مترصد فرصتی برای حضور در ترکیب سرخپوشان است.

در شرایطی که مصدومیت دو مدافع میانی پرسپولیس این شانس را برای بازگشت او میسر کرده بود، یحیی گل محمدی ترجیح داد از نفرات دیگری در این پست سود ببرد و درباره این تصمیم خود مدعی شد که انصاری به دلیل طول دوره دوری از میادین نیاز به فرصت بیشتری برای بازگشت دارد و این فرصت باید ابتدا در دیدارهای تدارکاتی به وی داده شود.

البته شاید انصاری خیلی بدشانس باشد که به دلیل پروتکل کرونا، شرایط انجام دیدارهای تدارکاتی مثل سابق مهیا نیست و او فرصت کمی برای خودنمایی و نمایش آمادگی خود به کادرفنی در اختیار داشته باشد. با این حال باید دید در شرایط کنونی که همچنان کنعانی زادگان به دلیل مصدومیت دور از میادین خواهد بود، یحیی روی حضور این بازیکن در ادامه بازی‌ها ریسک خواهد کرد یا خیر.

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس برابر تراکتور قرار خواهد گرفت. دیداری سخت که شاید معادلات بالای جدول را در پایان نیم فصل مشخص کند و حریف نیز با توجه به ناکامی در دیدار اخیر از بالاترین انگیزه برای این بازی برخوردار است. باید دید در این شرایط یحیی همچنان به ترکیب بازی قبلی امیدوار است یا تغییراتی خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbpwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نامه جدید باشگاه پرسپولیس به AFC برای پیگیری پاداش آسیایی