تاریخ انتشار: 1399/11/13 01:37
کد خبر: 45335

اختصاصی/ حاشیه‌های ناتمام قلعه‌نویی با سایپا؛ تشکیک در نطفه و لقمه!

وقتی با تجربه‌ترین و پر افتخارترین سرمربی لیگ، اینطور سفره دلش را باز می کند نباید از جوانترین تماشاگر روی سکوها انتظار بیش از این برد!
اختصاصی/ حاشیه‌های ناتمام قلعه‌نویی با سایپا؛ تشکیک در نطفه و لقمه!

سعید واعظ؛ باید قبول کنیم درفوتبال کشورمان حاشیه ها از اصل آن پر رنگ تر است و به هیچ عنوان دست ‌بردار نیست. به تازگی پیروز قربانی مربی تیم سایپا که در مصاف با تیم گل گهر سیرجان، در تهران شکست را متحمل شد دست حرفهای بو داری زد و به نوعی از خجالت سرمربی تیم رقیب در آمد!

اما در این میان، نکته‌ای که توی ذوق می زند مواجه شدن امیر قلعه نوعی با تیم سایپاست که همیشه حاشیه ساز بوده است . دو فصل پیش وقتی ژنرال به عنوان سرمربی تیم سپاهان با تیم سایپا مواجه شد و شکست را پذیرا شد با حرفهای گزنده و تلخ، مخالفان و منتقدان خودش را به گوشه رینگ برد . امیر خان در آن مسابقه گفت:" اینها لقمه و نطفه شان مشکل دارد و معلوم نیست پدرشان کیست . امیدوارم پدرشان را پیدا کنند!"

در آنروز اگر یکی - دو موقعیت خطرناک تیم سپاهان در دقایق پایانی تبدیل به گل می شد ، سرمربی طلایی پوشان شروع به تعریف و تمجید می کرد، اما مقاومت سایپا در آنروز سبب شد تا نوبت به تشکیک نطفه و لقمه دیگران و پیدا کردن دستهای پشت پرده در اتاقهای مخوف فکر برسد!

 وقتی با تجربه‌ترین و پر افتخارترین سرمربی لیگ، اینطور سفره دلش را باز می‌کند نباید از جوانترین تماشاگر روی سکوها انتظار بیش از این برد!

اینها مقدمه افشاگری پیروز قربانی ، مربی نگون بخت تیم سایپا بود که قافیه را به تیم گل گهر در ایستگاه 13 به استاد خود واگذار کرد .

من در همین جا، از بحران در آمدن تیم متمول را به تمام کسانی که در این امر نقش داشتند را تبریک می گویم ، دم از فوتبال پاک نزنید . در کجای دنیا به یک مربی سی الی چهل دقیقه تریبون داده می‌شود تا اشتباهات داوری را از شش تا هفت سال پیش تا الان برجسته کند؟

خلاصه اینکه حکایت حاشیه‌های پر فراز و نشیب در فوتبال همچنان پا بر جاست . از صدور بیانیه ها تا کتک کاری بازیکنان و صدور انواع و اقسام بیانیه ها! به قولی هر جا شرم و حیا نیست ، آنجا زبان دراز است . خدا کند ، صورتهای خون آلود ، زد و خوردها و کارگاه‌های نطفه شناسی  و البته حق الناس دیگر مربیان لیگ برتر، به نفع تریبونهای خاص تمام نشود که نمک به آسیب منتقدان ریخته می شود!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqgjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 از روی قلعه نویی خجالت می کشیم/خطای شاکری و مردود شدن گل من خنده‌دار بود