تاریخ انتشار: 1399/11/15 14:11
کد خبر: 45233

شجاعی و گل محمدی؛ به یاد 2006 آلمان (عکس)

تراکتور و پرسپولیس حساس ترین بازی هفته را به خود اختصاص داده اند.
 شجاعی و گل محمدی؛ به یاد 2006 آلمان (عکس)

تراکتور و پرسپولیس در حالی به مصاف هم خواهند رفت که سرمربیانشان خاطرات خوشی باهم دارند. مسعود شجاعی و یحیی گل محمدی در دوره ای خاطرانگیز باهم در تیم ملی هم تیمی بودند. این دوره به جام جهانی 2006 مربوط می شود جایی که یحیی در اوج پختگی قرار داشت و مسعود تازه داشت خود را در فوتبال ایران مطرح می کرد.

رویارویی این دو بی شک تداعی کننده خاطرات خوشی برای هر دو خواهد بود. یحیی در جام جهانی 2006، تک گل تیم ملی را در بازی با مکزیک وارد دروازه اوسوالدو سانچز کرد. مسعود هم در جام جهانی 2006 در دیدار سوم و در برابر آنگولا به دلیل مصدومیت محمد نصرتی و از دقیقه 13 آن دیدار فرصت بازی کردن پیدا کرد. او تنها 22 سال داشت و موفق شد در آن سن کم حضور در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان را تجربه کند.

شرایطی که یحیی و مسعود در جام جهانی 2006 داشتند را در تقابل روز پنج شنبه به گونه ای دیگر شاهد خواهیم بود. این بار مسعود در آغاز دوران مربیگری باید مقابل یحیی قرار بگیرد، مربی که فصل گذشته پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرد و اینک یک مربی باتجربه در بین نسل جدید مربیان محسوب می شود. مسعود هم که هنوز دوران بازی خود را به پایان نرسانده، بعد از برکناری منصوریان به عنوان بازیکن-سرمربی، در حال تجربه کردن دوره ای جدید از فوتبال خود است.

1

2

3.png3


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmar5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تراکتور در کلین شیت به پرسپولیس رسید