تاریخ انتشار: 1399/11/15 14:16
کد خبر: 45232

طلسم تیم یحیی در تبریز می شکند؟

پرسپولیس در لیگ بیستم عملکرد خوبی در بازی های خارج از خانه نداشته است.
 طلسم تیم یحیی در تبریز می شکند؟

تیم پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر میهمان تراکتور در تبریز خواهد بود. این تیم در حالی روز پنجشبه، ششمین بازی خارج از خانه خود در این فصل را برگزار خواهد کرد که عملکرد خوبی در خارج از تهران نداشته است.

پرسپولیس از 15 امتیازی که می توانست در بازی های خارج از خانه کسب کند، تنها 4 امتیاز کسب کرده است. این تیم از نظر عملکرد در این زمینه تنها از نساجی و ماشین سازی، دو تیم قعرنشین جدول رده بندی بهتر عمل کرده و با 4 مساوی و یک شکست در رتبه چهاردهم رده بندی تیم ها بر اساس عملکردشان در خارج از خانه قرار دارد.

شاگردان گل محمدی در اولین بازی خود به عنوان میهمان در این فصل، در هفته اول مقابل سایپا با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شدند. در هفته سوم این نتیجه مقابل نفت در مسجد سلیمان تکرار شد و سرخ پوشان در هفته پنجم نیز مقابل نساجی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند. تساوی بدون گل مقابل استقلال، چهارمین نتیجه تساوی متوالی پرسپولیس در خارج از خانه بود که در هفته هشتم به دست آمد (بر اساس قرعه کشی مسابقات، پرسپولیس در این دیدار میهمان بود.) آخرین بازی پرسپولیس در خارج از خانه هم مقابل آلومینیوم بود که سرخ پوشان با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود شدند.

در چنین شرایطی، پرسپولیس باید روز پنجشنبه مقابل تراکتور صف آرایی کند. این تیم برای بهتر کردن شرایط خود در جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی دارد و برای رسیدن به این سه امتیاز باید طلسم شکنی کرده و بعد از پنج بازی، به اولین برد خارج از خانه خود دست پیدا کند که بی شک کار بسیار سختی خواهد بود.

پرسپولیس فصل گذشته در تبریز با یک گل مغلوب تراکتور شده بود. آخرین باری که پرسپولیس موفق به شکست دادن تراکتور در تبریز شد، به سه فصل پیش بر می گردد که سرخ پوشان تهرانی موفق شدند با نتیجه دو بر یک تراکتور را شکست دهند. در آن دیدار کمال کامیابی نیا و گادوین منشا گلزنی کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3em8v9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 تونل افتخار ذوبی ها برای قهرمانی پرسپولیس