تاریخ انتشار: 1399/11/15 19:31
کد خبر: 45206

مربی تراکتور: پرسپولیس تیمی هماهنگ و باتجربه است

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به دیدار تیمش با پرسپولیس در تبریز گفت: پرسپولیس تیمی هماهنگ و باتجربه است.
مربی تراکتور: پرسپولیس تیمی هماهنگ و باتجربه است

عباس چمنیان عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور تبریز با پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی در پیش است ولی ما نیز تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آماده این دیدار مهم هستیم.

وی با بیان اینکه باید از اشتباهات تیم پرسپولیس استفاده کنیم، ادامه داد: امیدوارم در دو بازی باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل از اشتباهات‌مان درس بگیریم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه بازی‌ها فشرده و سخت هستند، گفت: هیچ‌کدام از بازی‌های‌مان ساده نبودند. بازی‌ها در لیگ برتر با تمام تیم‌ها سخت و فشرده بوده و خاصیت لیگ امسال همین سخت بودن و فشرده بودن بازی‌ها است.

چمنیان با تاکید بر اینکه پرسپولیس تیمی خوب، منظم و باتجربه است، ادامه داد: آنها هم روی نیمکت و هم در زمین، نفراتی دارند که سال‌ها با هم بودند و به همین دلیل پرسپولیس تیمی هماهنگ است و ما بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت. همچنین پرسپولیس در چند سال گذشته هم تغییر و تحول در ساختار فنی را داشته است.

مربی تراکتور با اشاره به اینکه تلاش کردیم در فاصله بین این دو بازی که زمان کم بود روی بالا بردن آمادگی ذهنی بازیکنان کار کنیم، گفت: تلاش ما برای حفظ تیم تراکتور در بالای جدول باید مضاعف باشد چرا که هفته گذشته به رغم شایستگی‌هایی که داشتیم که به دلیل عدم استفاده از موقعیت‌های خود، شانس سه امتیاز را از دست دادیم.

چمنیان با تاکید بر اینکه پرسپولیس را از خط حمله کنترل خواهیم کرد، گفت: ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند مقابل نفرات هجومی پرسپولیس خوب عمل کنند.

گفتنی است دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

تیم‌های تراکتور و پرسپولیس به ترتیب با ۱۹ و ۱۸ امتیاز در رده‌های پنجم و ششم جدول جای دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bb5av

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چمنیان: آلومینیوم مقابل ما انگیزه مضاعف دارد