تاریخ انتشار: 1399/11/17 19:48
کد خبر: 45121

میلیچ: اشتباه داور سرنوشت دربی اصفهان را تغییر داد

مربی تیم ذوب آهن معتقد است که بازیکنان تیمش نتوانستند نکاتی که در رختکن به آنها گوشزد شد را اجرا کنند.
 میلیچ: اشتباه داور سرنوشت دربی اصفهان را تغییر داد

 ذوب آهن با نتیجه سه بر یک مغلوب سپاهان شد. صحبت های میلیچ چرچیچ، مربی ذوب آهن در نشست خبری پس از پایان بازی را بخوانید:

 

بازی را خیلی بد شروع کردیم

به تیم سپاهان تبریک می گویم، انها خیلی خوب بازی کردند. ما بازی را خیلی بد شروع کردیم. تحت فشار بودیم و نتوانستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و به ویژه در ده دقیقه ابتدایی بازی، توپ های زیادی را لو دادیم. سپاهان بازی را خوب کنترل کرد و گل اول را در همان ده دقیقه زد. بازهم ما در ادامه بازی مشکلاتی داشتیم و تلاش کردیم این مشکلات را حل کنیم. بعد از گل سپاهان توانستیم نیمه اول را خوب کنترل کنیم و شانس های گل زیادی داشتیم.

 

اگر پنالتی ما گرفته می شد، سرنوشت بازی فرق می کرد

دوست ندارم در مورد داوی صحبت کنم اما بعد از بازی که فیلم بازی را دیدم متوجه شدم که یک پنالتی برای ما گرفته نشد. ما یقین داریم این پنالتی اگر برای ما گرفته می شد، سرنوشت کار فرق می کرد.

 

می دانیم که بخاطر این باخت تحت فشار قرار می گیریم

در نیمه دوم بازیکنان ما اشتباهات فردی داشتند و آنها باید به چیزهایی که در رختکن گفتیم احترام گذاشته و به گونه ای که گفتیم بازی می کردیم. ما باید از اشتباهات مان درس بگیریم. این را می دانیم که این یک دربی بود و می دانیم که بخاطر این نتیجه هواداران و بازیکنان مان تحت فشار قرار گرفتند. تلاش خواهیم کرد که این نتیجه را در بازی های آینده جبران کنیم. در این بازی هم تلاش کردیم ولی به آن چه که می خواستیم نرسیدیم. امیدواریم که مشکلات مان در بخش دفاعی و حله حل کنیم و بهتر عمل کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe9gq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برادر کشی در نصف‌جهان/ سپاهان_ذوب‌آهن   انگیزه‌های متفاوت