تاریخ انتشار: 1399/11/18 21:29
کد خبر: 45080

دژاگه- تراکتور؛ آینده مبهم اشکان در تبریز

هافبک باتجربه تراکتور در آخرین فصل از قرارداد خود با این باشگاه، شرایط دشواری دارد.
دژاگه- تراکتور؛ آینده مبهم اشکان در تبریز

جذب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، اولین بمب های نقل و انتقالاتی محمدرضا زنوزی پس از خرید باشگاه تراکتور بود. این دو بازیکن در حالی به تراکتور پیوستند که پیش از آن چندین بار باشگاه های ایرانی تلاش های ناموفقی برای جذب آنها داشتند. تراکتور اما مشکلی از بابت مسائل مالی نداشت و پیشنهاد مالک این باشگاه، پیشنهادی نبود که به راحتی بتوان آن را رد کرد.

این دو بازیکن در کنار احسان حاج صفی که دومین دوره حضورش را در تراکتور تجربه می کرد، به مهره هایی غیرقابل انکار در تراکتور تبدیل شدند؛ مهره هایی که با حضورشان، همه نگاه ها را به سمت تبریز خیره کرده بودند. از میان این سه ستاره، اشکان دژاگه شرایط ویژه تری داشت. او تا پیش از پیوستن به تراکتور، تجربه حضور در هیچ باشگاه ایرانی را نداشت و به همین علت، حضورش در جمع سرخ پوشان فوتبال آذربایجان ویژه تر بود.

عملکرد فنی دژاگه در دو فصل اخیر بسیار خوب و قابل قبول بود. او در بازی های بزرگ نمایش های تحسین برانگیزی داشت و گل های حساسی هم به ثمر رسانده بود. گل زیبایی که اشکان در فینال جام حذفی سال گذشته به استقلال زد یکی از همین نمایش ها بود. در پایان فصل، شایعاتی مبنی بر جدایی دژاگه مطرح شد و حتی این بازیکن با تاخیر در تمرینات تراکتور حضور یافت اما در نهایت اشکان در لیگ بیستم هم با پیراهن تراکتور به میدان رفت تا به آخرین سال از سه سال قراردادی که با تراکتور داشت هم پایبند بماند.

اشکان به مانند دو فصل قبل، در لیگ بیستم هم نمایش خوبی داشت. به ویژه بعد از سپرده شدن مسئولیت فنی تراکتور به مسعود شجاعی، شاهد پررنگ تر شدن حضور اشکان در ترکیب بودیم؛ بازیکنی که در روزهای مربیگری مسعود، بازوبند را هم به بازو می بستند و در حال احیای تراکتور در کنار هم تیمی چندین ساله خود در تیم ملی بود. یک آکروباتیک ناموفق در بازی با شهرخودرو، شروعی بود بر حواشی که اینک شاهد آن هستیم. دژاگه برای زدن ضربه آکروباتیک به هوا پرید اما توپ به خوبی روی پایش جفت و جور نشد و برخورد شدید این بازیکن به زمین، مصدومیت او را به همراه داشت.

دژاگه برای مداوا راهی آلمان شد و بعد از چند مرتبه تغییر در زمان بازگشتش، بالاخره در تبریز حاضر شد. خبر حضور اشکان در تمرینات تراکتور خیلی زود منعکس شد و تصاویر تمرین کردن او دلگرمی بود برای هواداران تراکتور که ستاره تیم شان در حال آماده شدن برای بازی های حساس پیش روست. این پروسه اما به قدری طولانی شد که در نهایت حاشیه ساخت. غیبت اشکان در بازی های حساسی چون استقلال و پرسپولیس انتقادات بسیاری را به همراه داشت و این در حالی بود که باشگاه تراکتور و مربیان این تیم هیچ صحبتی در خصوص مصدومیت و غیبت این بازیکن در بازی های یاد شده انجام نداده بودند.

بعد از بازی با پرسپولیس که با شکست خانگی تراکتوری ها همراه بود؛ هجمه های زیادی علیه اشکان دژاگه شاهد بودیم؛ هجمه هایی که در نهایت کاسه صبر این بازیکن کم حرف را لبریز کرد. دژاگه یک استوری جنجالی را روز گذشته منتشر کرده و صحبت های عجیبی را مطرح کرد. البته او خیلی زود این استوری را پاک کرد اما دیگر مشخص شده بود که یک جای کار می لنگد. باشگاه تراکتور تا این لحظه هیچ واکنشی به این اقدام دژاگه نداشته و همه منتظر هستند تا ببینند از فردا که تمرینات تراکتور شروع می شود، اشکان در حاضر خواهد بود یا خیر؟ هر چه که باشد، با شرایط فعلی آینده ای مبهم در انتظار ستاره تراکتوری هاست و باید دید او در میانه های آخرین فصل از حضور خود در تراکتور، چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا به قرارداد خود پایبند خواهد بود یا خیر؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3em88p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دژاگه- تراکتور تبریز؛ وضعیت مبهم برای ادامه همکاری