تاریخ انتشار: 1399/11/20 16:36
کد خبر: 45005

رحمان رضایی: وجدانم راحت است/سوت‌ها و پرچم‌ها سرنوشت یک تیم را تغییر داد

رحمان رضایی نامه‌ای را خطاب به هواداران تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان منتشر کرد.
رحمان رضایی: وجدانم راحت است/سوت‌ها و پرچم‌ها سرنوشت یک تیم را تغییر داد

رحمان رضایی سرمربی برکنار شده تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نامه‌ای خطاب به هواداران این تیم به تصمیم هیات مدیره باشگاه اصفهانی واکنش نشان داد.

در نامه رضایی آمده است:

"در اصفهان آخرین بازی رسمی ام را به عنوان فوتبالیست انجام دادم و اولین تجربه مربیگری‌ام در لیگ برتر را هم گذراندم. اینجا را مثل خانه خود می‌دانم و رفتن از خانه چه بسیار دشوار. در این روز اما پیام‌های محبت آمیز شما سبزها و شما اصفهانی ها و البته تمام دوستداران فوتبال در ایران است که سختی را برایم آسان و جدایی را ممکن ساخته است.

در این چند ماهی که با تلخی و شیرینی بسیاری همراه بود، تمام تلاشم را کردم تا به تعهدم عمل کنم و تیمم آنچه را که شایسته فوتبال اصفهان است، به نمایش بگذارد. حالا وجدانم راحت است و به قول معروف شب را راحت می‌خوابم چون کاری که در ذوب آهن انجام دادم، با تمام توانم بود.

ذره ای کم کاری در عملکرد خودم و بازیکنانم نبود و به شهادت استخوان خردکرده‌ها و کارشناسان فوتبال، جایگاهمان در جدول با آنچه که روی کاغذ هست، تفاوت فاحشی دارد.

البته که همگی از اتفاقات خارج از زمین اطلاع دارید. من هرگز علاقه‌مند به تئوری توطئه نبوده‌ام و نمی‌خواهم از دست‌های پشت پرده و این مدل صحبت ها چیزی بگویم و تنها ارجاع می‌دهم به سوت‌ها و پرچم‌هایی که جلوی چشم میلیون‌ها هوادار زده شد و سرنوشت یک تیم و تلاش یک مجموعه را تغییر داد. حتی به گواه کارشناسان داوری که بیشترین میزان احترام را برایشان قائلم، آنچه که برای ذوب آهن رخ داد، هرچیزی که بود «قضاوت عادلانه» نام نداشت.

اما مقصود همان وجدان آسوده است و چه خوب که من با تمام وجود آن را حس می‌کنم.در پایان دوست دارم به طور مشخص از طرفداران ذوب آهن تشکر ویژه داشته باشم که در تمام روزهای سخت، همراه ما بودند و چقدر ناراحت کننده که نتوانستیم طرفداران را روی سکو داشته باشیم. هرچند که در لحظه لحظه تمرین و مسابقات آن ها را در قلب خود حس کردیم.

به امید اینکه ذوب‌آهن را دوباره در جایگاه واقعی‌اش ببینیم و به امید آن روز که عدالت بر فضای فوتبال ایران سایه بگستراند.  
دوستدار شما - رحمان رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adadv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی: پرسپولیس یک روز بیشتر استراحت کرد/ می خواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم