تاریخ انتشار: 1399/11/21 21:05
ناراحتم، نباید روی ضربه ایستگاهی گل می‌خوردیم
کد خبر: 44944

ربیعی: داور با پرسپولیسی ها مهربان بود

محمد ربیعی می‌گوید که تیم او روی ضربات ایستگاهی تمرینات ویژه ای انجام داده بود.
 ربیعی: داور با پرسپولیسی ها مهربان بود

 محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری حضور یافت و در خصوص عملکرد تیمش گفت: ما یک تولید هدف داریم و بعد یک تولید راندمان. باشگاه یک هدف گذاری داشت و ما یک راندمان ایجاد کردیم که فکر می‌کنم کاری که کردیم باتوجه به این که سال اول حضورمان است، خوب است. تیم ها معمولا در سال اول یا سقوط می‌کنند یا در منطقه سقوط است. امروز تیمی که دیدید، از 10 سهمیه لیگ برتر ما پنج بازیکن را نداشتیم که دو تا بازیکن باتجربه بودند و برای همین بازی ها می‌خواستیم. ما در نیم فصل نقاط ضعیف را ترمیم می‌کنیم اما فکر نکنم تغییرات آنچنانی داشته باشیم.

وی درباره داوری گفت: به او احترام می‌گذارم اما چندصحنه را با آقای حاج ملک اختلاف نظر دارم. فکر کنم او با پرسپولیسی ها مهربان بود و هیچ سوتی به نفع ما نبود. یکی از توپ ها کعبی تکل زد اصلا به توپ نرسید اما خطا گرفت. ما به او احترام می‌گذاریم و شاید الان اشتباه می‌کنیم.

ربیعی درباره شرایط تیمش در تقابل با پرسپولیس عنوان کرد: به هر حال بازی برابر پرسپولیس و استقلال، عیار تجربه خیلی مهم است. ما دو سه بازیکن باتجربه نداشتیم، گلایه ای نداریم چون تکلیفمان مشخص است. هومن ربیع زاده 21 ساله است، او باید در همین جاها آبدیده شود. به بچه ها خسته نباشید می‌گویم، اشتباه فردی هم داشتیم اما در پنج هفته اخیر بهترین تیم بودیم. حریف نایب قهرمان آسیاست و 80-90 درصد بازیکنانش سال هاست در کنار هم بازی می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم شخصیت مس رفسنجان را به حالت برجسته ای برسانیم.

سرمربی مس با اشاره به گل خوردن از روی ضربه ایستگاهی اظهار داشت: ما بسیار روی موارد ضربات ایستگاهی برنامه ریزی کرده بودیم و ما از این موضوع ناراحتیم. ما تا قبل از گل خیلی بازی را کنترل کردیم اما این نوع بازی ها که شما سعی می‌کنید راه های تهاجم نایب قهرمان آسیا را ببندید و بعد موقعیت ایجاد کنید، خیلی سخت است که روی ضربه ایستگاهی گل بخورید. با این که نفر گذاشتیم و برنامه داشتیم و من از این بابت ناراحتم.

او در پایان گفت: امیدوارم همه کشور در صحت و سلامت باشند و غم نبینند. درگذشت آقای میناوند و انصاریان را تسلیت می‌گویم و امیدوارم این ویروس هرچه زودتر از ایران و دیگر نقاط دنیا برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wk86r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس - مس؛ هت‌تریک در پیروزی یا ادامه شگفتی‌سازی؟