تاریخ انتشار: 1399/11/22 00:34
کد خبر: 44917

تراکتور در عجیب‌ترین موقعیت تاریخ خود

 تراکتور در عجیب‌ترین موقعیت تاریخ خود

باشگاه تراکتور انگار در عجیب‌ترین موقعیت تاریخ خود قرار گرفته است. محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه بعد از کسب نتایج ضعیف، حالا باید برای خارج شدن از زیر فشار انتقادها تغییراتی را در کادر فنی انجام دهد ولی چالش اساسی این است که در بین مربیان داخلی گزینه مناسبی برای هدایت تراکتور وجود ندارد و استفاده از مربی خارجی هم ممنوع است. البته علیرضا رحیمی معاون فرهنگی باشگاه تراکتور یکشنبه‌شب در شبکه تلویزیونی سهند اعلام کرد که مذاکراتی را با تونی اولیویرا و ساغلام 2 سرمربی سابق این تیم انجام داده‌اند که با پاسخ منفی هر دو مربی مواجه شدند. اینکه مسئولان تراکتور با وجود ممنوعیت استفاده از مربی خارجی، با این دو مربی مذاکره کرده‌اند هم در نوع خودش عجیب است.

  پاسخ منفی دایی
تراکتوری‌ها بعد از شکست برابر پرسپولیس دوباره سراغ علی دایی رفتند ولی قابل پیش‌بینی بود که طرفین به توافق نرسند. دایی به‌دلیل گرفتاری‌های شخصی در تهران و درگیری با مشغله‌های مربوط به‌کار و تجارت، شرایط ترک پایتخت را ندارد. او حتی در مذاکرات چند روز گذشته با مسئولان تراکتور بحث انتقال تمرینات این تیم به تهران را مطرح کرد که مورد موافقت مسئولان باشگاه قرار نگرفت. به این ترتیب مذاکره با دایی هم نتیجه مثبتی نداشت. از طرفی رسول خطیبی هم یک گزینه مناسب برای تراکتوری‌ها محسوب می‌شود ولی او به‌دلیل فعالیت در آلومینیوم اراک فعلا نمی‌تواند به تیم سابقش برگردد. الکس نوری هم در ابتدای فصل پیشنهاد مالی بالایی به تراکتور داد تا تبریزی‌ها قید این مربی را هم بزنند. حالا چالش بزرگ تراکتور این است که گزینه ایده‌آلی برای انتخاب سرمربی ندارد. حتی آنها روی ساکت الهامی که این تیم را در جام حذفی قهرمان کرد هم نظر مثبتی ندارند.

  بازیکنان شجاعی را می‌خواهند
در همین حال اکثر بازیکنان تراکتور موافق این هستند که شجاعی سرمربی دائم تیم شود چرا که او رابطه‌ای بسیار صمیمی با بازیکنان دارد. نکته جالب این است که در تمرین روز یکشنبه شجاعی برخلاف همیشه برای نخستین بار در کنار دیگر بازیکنان تمرین نکرد و فقط به‌عنوان سرمربی تیم را تمرین داد. یکی از بازیکنان تراکتور در این‌باره به همشهری گفت: برای ما عجیب بود که آقامسعود روز یکشنبه تمرین نکرد و روز دوشنبه هم که به تمرین اضافه شد مثل همیشه نبود. با توجه به این اتفاقات احتمال می‌دهیم به این موضوع فکر کند که فوتبال را کنار بگذارد و سرمربیگری را در همین تراکتور ادامه دهد. همه بچه‌ها در این شرایط فقط موافق سرمربی شدن شجاعی هستند و امیدواریم باشگاه آقامسعود را انتخاب کند.
زنوزی مدتی پیش در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد که می‌خواهد با شجاعی به‌عنوان سرمربی قرارداد 3ساله امضا کند ولی مسئله مهم این است که مالک تراکتور بتواند مسعود را به خداحافظی از فوتبال راضی کند. البته برخی از دوستان نزدیک شجاعی هم به او توصیه کرده‌اند که هدایت تراکتور را بر عهده نگیرد و باید دید در روزهای آینده چه شرایطی ایجاد خواهد شد. نشان دادن چراغ سبز از سوی شجاعی می‌تواند این گره کور را باز کند. زنوزی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و باید دید چه تصمیمی در مورد نیمکت تراکتور خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe9vn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد شیرین در روز تلخ/ پرسپولیس افسرده دست پُر از تبریز بازگشت