تاریخ انتشار: 1399/11/22 12:20
کد خبر: 44893

انتخاب نفت، بهترین تصمیمم بود / در مسجدسلیمان تیم قدرتمندی هستیم

هافبک جوان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید از تصمیمش بابت حضور در تیم نفت خیلی خوشحال است و این تصمیم را بهترین تصمیم زندگی اش می داند.
انتخاب نفت، بهترین تصمیمم بود / در مسجدسلیمان تیم قدرتمندی هستیم

محمدمهدی محبی در گفت و گو با خبرنگار، درباره شرایط تیم نفت، اظهار کرد: در ارتباط با شرایط تیم ما زیاد صحبت شده و اگر من هم مجددا صحبت کنم کمی کلیشه ای خواهد بود. من نمی خواهم آن صحبت ها را تکرار کنم. تا این لحظه ما ۲۰ درصد از قراردادمان را دریافت کردیم، آن هم در حالی که خیلی از بازیکنان ما متاهل هستند و شرایط برای آن ها سخت است.

وی افزود: کادر فنی خیلی خوبی داریم و بازیکنان ما نیز جوان و پر انگیزه هستند. کمتر کسی فکر می کرد، ما چنین نتایجی را امسال در لیگ برتر کسب کنیم. در مقابل تیم های بزرگ نیز خیلی خوب نتیجه گرفتیم و رو به روی تیم های هم سطح خودمان فقط به دلیل کم تجربگی و جوانی مان به مشکل برخوردیم، هر چند به نظرم می توانستیم مقابل آن ها نیز نتایج خوبی کسب کنیم. امتیازات در جدول لیگ امسال به طرز عجیبی نزدیک به هم است و امیدواریم که تا آخر فصل نتایج خوبی را به ثبت برسانیم.

این بازیکن ۲۲ ساله درباره چگونگی رسیدنش به لیگ برتر و تیم نفت مسجدسلیمان نیز گفت: من متولد سال ۱۳۷۷ در شهر ری استان تهران هستم. فوتبال را از تیم نونهالان و نوجوانان استقلال تهران شروع کردم و سپس به تیم جوانان نفت تهران رفتم و بعد از انحلال این تیم نیز راهی تیم جوانان سایپا شدم. در این تیم توانستم به صورت مشترک آقای گل لیگ جوانان شوم. برای یک دوره کوتاه با بزرگسالان استقلال قرارداد امضا کردم که آن جا شرایط مناسب مهیا نبود و سپس برای خدمت سربازی به تیم مقاومت تهران رفتم، در آن تیم هم در سال اول حضورم آقای گل لیگ جوانان شدم. همچنین سال بعد از آن نیز با ۱۷ گل زده و ۱۰ پاس گل، آمار خوبی از خودم به جا گذاشتم.

وی ادامه داد:  قبل از شروع لیگ برتر امسال نیز چندین پیشنهاد از تیم های مختلف لیگ برتری از جمله گل گهر سیرجان، سایپا و پیکان تهران داشتم اما با توجه به داشتن شناخت از آقای مجتبی حسینی، تصمیم گرفتم راهی نفت مسجدسلیمان شوم. می دانستم آقای حسینی مربی فنی و با دانشی است و من از این تصمیمم خیلی خوشحالم و فکر می کنم بهترین تصمیم زندگی ام بوده است. در لیگ امسال انتظارات بیشتری از خودم دارم اما با توجه به این که تجربه کافی بازی در لیگ برتر را نداشتم، در ابتدای کار شرایط کمی سخت پیش رفت اما رفته رفته عادت کردم و وضعیتم بهتر شد. در بازی های گذشته تیم هم می توانستم تعداد گل هایم را افزایش دهم اما با بدشانسی رو به رو شدم. به هر حال انتظارم از خودم بالاتر از این ها است.

محبی درباره تمایلش به گل زنی و بازی در پست حمله نیز گفت: اول از همه به موفقیت تیمم فکر می کنم اما بیشتر دوست دارم گل بزنم تا پاس گل دهم. البته در تیم هایی که بازی کرده ام، بیشتر پاس گل داده ام. پست اصلی من مهاجم سایه است اما در نفت مسجدسلیمان به عنوان هافبک راست توپ می زنم که البته از بازی در این پست راضی هستم.

وی در پایان درباره بازی با گل گهر سیرجان و رویارویی هفته آینده تیمش با آلومینیوم اراک نیز عنوان کرد: گل گهر سیرجان حریف خوبی بود، تقریبا تیم آن ها را آنالیز کرده بودیم. در نیمه اول شرایط آب و هوایی کمی ما را اذیت کرد و می دانستیم در نیمه دوم آن ها با استفاده از بازیکنان با تجربه شان به ما فشار می آوردند. تقریبا ۱۰ دقیقه اول بازی به همین صورت پیش رفت ولی تیم ما رفته رفته توانست بر بازی مسلط شود و یک امتیاز خارج از خانه را کسب کند. فکر می کنم مساوی و تقسیم امتیازات نتیجه عادلانه ای بود. بازی هفته آینده ما با آلومینیوم اراک است و می دانیم که این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. تیم ما هم این موضوع را نشان داده که در مسجدسلیمان بسیار قدرتمند است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xeldb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 از روی قلعه نویی خجالت می کشیم/خطای شاکری و مردود شدن گل من خنده‌دار بود