تاریخ انتشار: 1399/11/22 12:46
کد خبر: 44892

پرسپولیس در آزادیِ بی‌تماشاگر هم می‌تازد

سرخ‌پوشان پایتخت در غیاب هواداران خود به واسطه شیوع ویروس کرونا هم توانسته‌اند در دیدارهای خانگی نتایج درخشانی را کسب کنند.
 پرسپولیس در آزادیِ بی‌تماشاگر هم می‌تازد

همه‌گیری ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا باعث شده تا بیش از یکسال مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اتفاقی که بدون‌تردید روی کیفیت و جذابیت دیدارهای لیگ تاثیر پررنگی را داشته است اما خللی در روند امتیازگیری شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدارهای خانگی به وجود نیاورده است.

نگاهی به آمار و ارقام این تیم پس از منع ورود تماشاگران به خوبی این را نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها در غیاب تماشاگران خود هم خوب پیروز می‌شوند؛ پرسپولیس این فصل با احتساب پیروزی شب گذشته مقابل مس رفسنجان و کسب 17 امتیاز از 7 بازی خانگی، مقتدرترین میزبان لیگ محسوب می‌شود. آماری درخشان که به خوبی نشان می‌دهد سرخ‌پوشان در سخت روزهای‌شان که عزادار دو پیشکسوت محبوب خود هم هستند، پیروز شدن در دیدارها خانگی را به خوبی بلدند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در خانه صنعت نفت، شهرخودرو، فولاد، ماشین سازی و مس رفسنجان را شکست داده و با ذوب آهن و سپاهان، مساوی کرده است؛ کسب 5 برد و 2 مساوی، که کارنامه‌ای فوق العاده برای پرسپولیس در لیگ بیستم به شمار می‌آید و پس از این تیم نیز صنعت نفت با 16 امتیاز از 7 بازی خانگی در رده دوم جدول دیدارهای خانگی قرار دارد و استقلال با کسب 14 امتیاز از هفت مسابقه خانگی، سوم است.

جالب اینجاست که آمار درخشان در دیدارهای خانگی منحصر به لیگ بیستم نمی‌شود و شاگردان گل‌محمدی در لیگ نوزدهم و اوایل شیوع ویروس کرونا که ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ایجاد شد، هم نتایج خوبی را در ورزشگاه خانگی‌شان کسب کردند؛ آن‌ها تا پیش از قطعی‌شدن چهارمین قهرمانی متوالی‌شان در لیگ، در سه مسابقه در ورزشگاه آزادی میزبان بودند و هر سه مسابقه را مقابل شهرخودرو، شاهین و فولاد با برد به پایان بردند. حتی پس از آن‌که قهرمانی سرخ‌پوشان هم مسجل شد، شاگردان یحیی تنها به ذوب آهن باختند و سایپا را در هفته آخر شکست دادند.

آمار و ارقامی که نشان می‌دهد پرسپولیس در 12 دیدار خانگی‌اش پس از ممنوعیت حضور تماشاگران توانسته 29 امتیاز کسب کند و توانسته روند درخشان خود را در غیاب یار دوازدهم خود در ورزشگاه حفظ کند؛ روند درخشانی که توانست پرسپولیس را پس از هفته‌ها ناکامی بار دیگر به ریل موفقیت بازگرداند و حالا شاگردان یحیی یکی از سه مدعی اصلی صدرنشینی در نیم‎فصل نخست لیگ بیستم هستند.

44


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wklb5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آمار ایده‌آل سید جلال در پرسپولیس
جلال حسینی، الماس درخشان ترکیب یحیی؛