تاریخ انتشار: 1399/11/22 12:59
کد خبر: 44891

شنبه، پایان حسرت عجیب نیازمند مقابل استقلال؟

بهترین سنگربان لیگ نوزدهم، در لیگ بیستم نتوانسته روند درخشان خود را حفظ کند و امیدوار است از دیدار مقابل آبی‌پوشان پایتخت بتواند مجددا کلین‌شیت‌های خود را آغاز کند.
 شنبه، پایان حسرت عجیب نیازمند مقابل استقلال؟

هر چه در خط حمله شاگردان محرم نویدکیا، بی‌محابا در لیگ بیستم تاخت و تاز می‌کنند و با 23 گل زده، بهترین خط آتش لیگ بیستم را در اختیار دارند، اوضاع در خط دفاعی این تیم خوب نیست؛ آن‌هم در شرایطی که پیام نیازمند سنگربان 25 ساله این تیم در فصل گذشته توانست عنوان بیشترین کلین‌شیت در لیگ نوزدهم را با ثبت 17 کلین‌شیت از آن خود کند و تنها 22 گل دریافت کرد، اما در لیگ بیستم و طی 14 هفته، 18 بار دروازه سپاهان باز شده است!

آمار نیازمند هم جالب نیست و او تنها 4 کلین‌شیت داشته و از آخرین‌باری که در این فصل موفق به کلین‌شیت شده، پنج مسابقه می‌گذرد؛ آخرین دیداری که مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود و پس از آن مقابل فولاد، پیکان، صنعت نفت، شهر خودرو و ذوب‌آهن دروازه سنگربان جوان سپاهان باز شده است.

طلایی‌پوشان در زمانی این شرایط را سپری می‌کنند که در مهم‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست باید شنبه آینده به مصاف استقلال که دومین خط حمله برتر لیگ را دارد بروند؛ آبی‌پوشان پس از هفته‌ها غیبت مهاجم مالیایی خود، او را هم در لیست خود دارند تا خط دفاعی سپاهان روز سختی را در پیش‌روی خود داشته باشد.

اتفاق عجیب درباره سپاهان و سنگربان جوان این تیم هم درباره کلین‌شیت نکردن‌های او مقابل استقلال است؛ چرا که در چهار مصاف قبلی استقلال و سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی، پیام نیازمند موفق به کلین‌شیت نشده و 7 بار هم دروازه‌اش را در برابر مهاجم آبی‌پوش باز شده دیده است. آخرین‌باری که نیازمند مقابل استقلال موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد، بیش از دو سال قبل در هفته دهم لیگ هجدهم بود که در ورزشگاه آزادی و در شب پیروزی یک گله سپاهان مقابل شاگردان شفر، نیازمند موفق به کلین‌شیت شد.

حالا باید دید پس از پنج هفته متوالی ناکامی و یک رکورد منفی ویژه مقابل استقلال و بیش از 840 روز بدون کلین‌شیت مقابل آبی‌ها، در حساس‌ترین جدال نیم‌فصل نخست در اصفهان بار دیگر موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش خواهد شد یا تیره‌روزی‌های سنگربان جوان سپاهان در مقابل استقلال و در لیگ بیستم ادامه‌دار می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzdan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان احتمالی دیدار استقلال - سپاهان/ بزرگانی که خودشان نیستند