تاریخ انتشار: 1399/11/24 12:52
کد خبر: 44781

مهدی نظری فصل را از دست داد

مهدی نظری فصل را از دست داد

 مهدی نظری در مورد مصدومیتش که بعد از دیدار با ذوب آهن اتفاق افتاد اشاره داشت: به خاطر وضعیت نامناسب چمن‌مصنوعی انگشتم در زمین گیر کرد و تمام سنگینی وزنم روی پاهایم افتاد. یک هفته بعد عمل کردم و در ابتدای کار پزشکان گفتند ۶ هفته از میادین دور هستی ولی بعد گفتند که دوره درمان شش ماه است.

 باید دو هفته آتل  ببندی و ۴ هفته گچ و  بعد از یک هفته میتوانی راه رفتن را شروع کنی و بعد از یک ماه باید فیزیوتراپی کنی، بنابراین کل فصل را از دست دادم.

 مهاجم نساجی در مورد چمن مصنوعی و اینکه ممکن است تلفات دیگری هم بدهند گفت: بعد از بازی  در چمن مصنوعی باید سه روز ریکاوری کنیم تا به حالت عادی برگردیم. بازی در چمن مصنوعی تاوان می‌دهد و کیفیت فوتبال خوب نیست و اصلا نمی‌توان کارهای تاکتیکی انجام داد.

 این بازیکن در خصوص شرایط بحرانی نساجی ادامه داد: متاسفانه روزهای خوبی را سپری نمی‌کنیم. به راحتی گل می‌خوریم و به سختی گل می‌زنیم و  باید تیم را در نیم‌فصل نساجی تقویت کنیم اشتباهات داوری هم به ضرر ما شد و همه چیز دست به دست هم داد تا نساجی نتیجه نگیرد. همه ناراحت این  موضوع هستیم و هیچ کدام از بازیکنان کم نمی‌گذارند و امیدوارم نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب شود.

نظری در پایان افزود: از اهالی فوتبال می‌خواهم که برایم دعا کنند تا زودتر برگردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gm95n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این اتفاق برای تیم ذوب‌آهن خوشایند نیست!