تاریخ انتشار: 1399/11/25 01:21
کد خبر: 44751

اختصاصی/ فولاد پرحاشیه و عشق تساوی!/ شهر خودرو تنها راه نجات نکونام

فولاد خوزستان یکی از تیم های پرهزینه لیگ بیستم به شمار می رود که هنوز خودش را در قالب یک تیم مدعی نشان نداده و بیشتر به سوی حواشی و تساوی پیش رفته است!
اختصاصی/ فولاد پرحاشیه و عشق تساوی!/ شهر خودرو تنها راه نجات نکونام

بعد از سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان از تیم های پرهزینه و البته با امکانات لیگ ایران است که با توجه به حمایت کارخانه‌ بزرگ (فولاد)،حضور یک مدیر کاملا ورزشی به نام (سعید آذری ) و کادر فنی شناخته شده برای کسب قهرمانی تلاش می کند. این تیم جزو چهار سهمیه آسیایی نیز محسوب می شود که ابتدا باید مرحله پلی آف را برگزار کند و بعد وارد مرحله گروهی شود. فولادی ها به رغم سر و صدای زیاد و متاسفانه حواشی بیخودی که هر بازی هم شاهد آن هستیم؛ نتوانسته اند، نتایج آنچنان خوبی کسب کنند و فعلا روی دور مساوی قرار گرفته اند.

مساوی هایی که تا الان رکورد دارش هستند و رقابت تنگاتنگی با دو تیم سایپا و ذوب آهن دارند! فولاد از جمله تیم های "چغر" و بد، ببازی است که با اینکه راحت نمی بازد، ولی راحت نیز نمی برد و فعلا به تقسیم امتیازات بسنده می کند. تقسیم امتیازاتی  که اگر ادامه داشته باشد، برای نکونام و یارانش، نه جامی در کار خواهد بود و نه سهمیه ای که شاید کادر فنی نیز قربانی این تساوی های سریالی شوند.

جواد نکونام برخلاف نساجی در باشگاهی فعالت می کند که پر از امکانات است و هواداران فولاد نیز انتظار دارند تیم او بهتر از این نتیجه بگیرد و صرفا برای نباختن بازی نکند و برای بردن هم برنامه داشته باشد. با اینکه اعضای کادر فنی فولاد، برگرفته از نفرات شناخته‌ شده هستند، ولی هیچ یک از این نفرات تجربه مربیگری بالایی را ندارند و اکثر آنها در بیشتر به حواشی فکر می کنند تا کار فنی و مشکلات تیم که مشخص نیست چرا این تیم هر بازی به اعتراض کردن توجه دارند و حاشیه ساز می شوند؟! البته سایر تیم ها نیز کم حواشی ندارند و به غیره فنی زیاد می پردازند تا فنی و مشکلات تیم؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ljdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جواد نکونام دلتنگ تماشاگران در ورزشگاه