تاریخ انتشار: 1399/11/25 21:55
کد خبر: 44689

کارشناسی داوری بازی استقلال و سپاهان ؛ پنالتی آبی ها سوخت

علی میرزابیگی ، کارشناس داوری گفت : وحید کاظمی قضاوت خوبی داشت اما در دقیقه ۸۹ پنالتی استقلال را ندید البته این اشتباه در نتیجه نهایی بازی تاثیرگذار نبود.
کارشناسی داوری بازی استقلال و سپاهان ؛ پنالتی آبی ها سوخت

این مسابقه بین تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر بود و بازی سخت و حساسی محسوب می شد. داور در این بازی سخت قضاوت راحت و روانی را تا دقایق پایانی مسابقه انجام داد اما در دقایق پایانی به نظر می‌رسید که برخی سوت‌ها بی‌طرفانه نبود و حتی به سود استقلال زده شد در حالیکه به نظرم داوران باید با یک روند در بازی قضاوت کنند و نباید به نتیجه بازی توجهی داشته باشند.

وی تصریح کرد:

در دقیقه ۴۱ مسابقه نیز کمک داور به اشتباه آفساید مهاجم سپاهان را اعلام کرد در حالیکه بازیکن این تیم در موقعیت آفساید نبود و یک موقعیت تک به تک از این تیم گرفته شد. کاظمی داوری است که دوندگی خوبی دارد اما در دقیقه ۸۹ مسابقه آنطور که در تصاویر تلویزیونی دیده می شد به نظر می‌رسید که یک خطای پنالتی روی بازیکن استقلال اعلام نشده است.

میرزابیگی تاکید کرد:

البته با توجه به اینکه نتیجه بازی ۲ بر صفر بود اعلام یک پنالتی نمی‌تواند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشدو به نظرم کاظمی و کمک‌هایشان در این بازی نمره قابل قبولی بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe9la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخباری آب پاکی را روی دست استقلال و پرسپولیس ریخت ؛ سرخابی ها ناامید شدند

استقلال می‌تواند حرف‌های بسیاری برای کسب قهرمانی داشته باشد/حضور نویدکیا، نوید بخش روزهای خوب سپاهان است
علیرضا مرزبان: برخی از مدیران شخصیت حضور در مدیریت سرخابی‌ها را ندارند