تاریخ انتشار: 1399/11/26 19:22
کد خبر: 44634

کرچیچ: بازیکنان ذوب‌آهن باوجود فشار زیاد شایسته‌ حمایت هستند

مربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش تحت فشار است.
کرچیچ: بازیکنان ذوب‌آهن باوجود فشار زیاد شایسته‌ حمایت هستند

میلیچ کرچیچ پس از شکست ذوب‌آهن مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: تیم مس بازی خوبی انجام داد و در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم آن‌ها خوب می‌دانند قبل از بازی چگونه بازی کنند و امروز هم خیلی خوب برای نتیجه‌گیری بازی و نظم و انضباط‌شان را هم رعایت کردند. خیلی سخت است که بخواهم درباره تیم‌مان صحبت کنم. نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم و تیم‌مان نظم  داشت اما مثل بازی‌های گذشته در ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم و دو گل دریافتی‌مان روی همین قسمت بود.

او ادامه داد: نیمه اول دو موقعیت صددرصد هم داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم رو به جلوتر بازی کنند و بین دو نیمه دو تعویض هم داشتیم. این کار خیلی خوب پیش رفت و در سی دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم و شانس‌های خوبی داشتیم و خیلی خوب فشار آوردیم و به گل هم رسیدیم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما وقتی نفر آخر دفاع خطا می‌کند باید اخراج شود.

مربی ذوب‌آهن با بیان این‌که ممکن است قوانین داوری تغییر کرده که بازیکن مس اخراج نشد، گفت: اما در هر صورت به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم چون می‌خواستند برنده بازی باشند و نهایت تلاش‌شان را انجام دادند. باز هم در دقایق پایانی گل دوم را خوردیم اما دوست نداریم درباره گل سوم صحبت کنم چون بچه‌ها کاری که باید انجام می‌دادند را رعایت نکردند و همه بازیکنان جلو بودند که باعث شد شکست بخوریم. بازیکنان ذوب‌آهن شایسته‌ این هستند کسی از آن‌ها حمایت کند.

او اضافه کرد: بچه‌ها زیر فشار خیلی زیاد هستند و امیدوارم باشگاه این قدرت را داشته باشد که از این بازیکنان حمایت کند. ما در تمام این هفته خیلی سخت کار کردیم اما در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. به تیم حریف تبریک می‌گویم اما باید در روزهای آینده خیلی سخت کار کند و همچنین منتظر تصمیم باشگاه هم هستیم تا ببینیم سرمربی جدید چه کسی است. ما باید تغییرات زیادی داشته باشیم تا بهتر شویم. من مطمئن هستم که ما خیلی بهتر از این خواهیم شد.

کرچیچ درباره ادامه همکاری‌اش با باشگاه گفت: من با باشگاه قرارداد دارم اما تصمیم در اختیار باشگاه است و منتظر این تصمیم می‌مانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmd7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کرچیچ: بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند