تاریخ انتشار: 1399/11/27 12:11
کد خبر: 44593

امامعلی: منتظر استقلال در بازی برگشت هستیم

مهاجم مس رفسنجان امیدوار است در دیدار برگشت برابر استقلال به برتری برسند.
امامعلی: منتظر استقلال در بازی برگشت هستیم

فراز امامعلی که این روزها نامش در میان گلزنان  مس می‌درخشد در خصوص پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: اول از همه به تیم ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود، در روزی که در هر دو نیمه سوار بر بازی بودیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، توانستیم سه امتیاز را بگیریم. بازیکنانی که روی نیمکت بودند و به‌عنوان تعویضی آمدند و نفرات اصلی تیم، تمام تلاش خود را انجام دادند و از جان مایه گذاشتند تا به برد برسیم.

او درباره تکرار گلزنی‌اش در این فصل ابراز کرد: خدا را بابت گلی که زدم شکر می‌کنم، پاس خوب محسن آذرباد بود که برایم ارسال شد و حیف بود آن توپ را تبدیل به گل نکنم. خوشحال هستم که توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم و امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد.

مهاجم مس ادامه داد: امیدوارم همین روند را  دنبال کنیم. فرق نمی‌کند چه کسی گل بزند چون مهم موفقیت تیم است. ان‌شاالله در نیم‌فصل دوم شروع توفانی داشته باشیم؛ متاسفانه در شروع کارمان در نیم‌فصل اول خوب نبودیم ولی امیدوار هستیم در دور برگشت سه امتیازها را جمع و شرایط خوبی برای تیممان ایجاد کنیم.

امامعلی درباره داوری بازی با ذوب‌آهن عنوان کرد: عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم و این موضوع را به کارشناسان می‌سپاریم.

او در مورد دیدار با استقلال در اولین بازی نیم‌فصل دوم گفت: استقلال تیم خیلی خوبی است. در نیم‌فصل اول ما در آزادی نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کردیم ولی این بازی در رفسنجان است و ما منتظر تیم خوب استقلال هستیم تا این بار نتیجه را جبران کنیم. باید از قدرت میزبانی استفاده کنیم و بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و برای گرفتن سه امتیاز بجنگیم.

مهاجم مس درمورد اینکه هفته قبل در گلزنی به پرسپولیس ناکام بود و آیا می‌تواند مقابل استقلال گلزنی کند یا خیر، عنوان کرد: جلوی پرسپولیس روز خوب ما نبود و یکی از بازی‌های نیم‌فصل اول بود که واقعا خوب نبودیم و نتیجه را واگذار کردیم. اگر شرایطش پیش می‌آمد، قطعاً گل می‌زدم، اما نشد و خدا را شکر در دیدار با ذوب نتیجه آن بازی را جبران کردیم‌. در نیم‌فصل دوم دوباره با پرسپولیس بازی داریم و باید  بازی‌هایی که در نیم‌فصل اول انجام دادیم و نتیجه نگرفتیم را جبران کنیم و بتوانیم امتیازات را دوباره به دست بیاوریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xelmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امامعلی: بازی مقابل تیم سابقم در روز تولدم جذاب می‌شود